Colour Alike The Butterfly Lovers Kolekcja Karnawałowa 2017 - 630 In Yours Eyes

Tak jak obiecywałam, przybywam do Was z nowym słoczem lakieru 630 In Yours Eyes, który pochodzi z najnowszej kolekcji Colour Alike - The Butterfly Lovers. Wiem, że bardzo lubicie kolor niebieski (dziwne, ale ten odcień też mi się podoba) także chciałabym zacząć właśnie od tego lakieru (kolejny będzie multichromeflakes). Na zdjęciach lakier nie wyszedł aż tak mocno holograficzny jak jest w rzeczywistości. Niestety, ale mój obiektyw nie zawsze chcę ze mną współpracować, dlatego musicie wziąć pewne poprawki. Jeśli myślicie, że to duplikat poprzedniego koloru z kolekcji świątecznej to od razu powiem Wam, że to dwa różne kolory. Lakier 630 In Yours Eyes jest niebieski, zaś 622 Thousand klik-klik granatowy, ale o tej kwestii wspomniałam już we wczorajszym wpisie klik-klik.


Lakier ma wspaniałe krycie, bo wystarczą dwie warstwy. Bez top coatu ładnie błyszczy. Malowanie umila nuta zapachowa charakterystyczna dla lakierów Colour Alike.


I jak, podoba Wam się?


Komentarze

  1. Oj podoba!Aż się boję oglądać następne swatche bo pewnie wszystkie bym chciała; )

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż - niestety jest piękny ;) a myślałam że tylko te mega kolorowe będą mi się podobać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety lubisz ten kolor i pewnie dlatego masz taką słabość :P

      Usuń
  3. podoba mi się, choć odnoszę delikatne wrażenie, że znów widzę to samo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski. Holo. Nie mogę się oprzeć takiej kombinacji! Szkoda, że nie pokazałaś tych dwóch CA koło siebie razem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc, dzieki za fotki. Ten kolor mi baaaaaardzo przypomina lakier o numerze 518 (pod chmurka) z lata 2014. Moze znajdzie sie ten kolor w twojej kolekcji i porownasz kolory ze soba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdzę czy mam, ewentualnie mogę zrobić wpis o moich ulubionych niebieściakach od CA, ale to jak będę miała siłę na to, bo na razie jest trochę ciężko :/

      Usuń
    2. Dobrze, to poczekam ;)

      Usuń
  6. Nastawiałam się tylko na multichromy a teraz chcę też i tego :)
    I podbijam z prośbą o porównanie (choćby buteleczki obok siebie) z innymi niebieskimi z CA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny lakier, cudownie wygląda na pazurkach:)
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics