Orly LaLaLand Collection Spring 2017 - Head In The Clouds

Dzisiaj przygotowałam dla Was słocz lakieru Head In The Clouds z najnowszej kolekcji wiosennej La La Land. Jeśli napiszę, że jest to najsłodszy lakier z tejże kolekcji to skłamię, gdyż one razem wyglądają jak milion dolarów. Są piękne i iście wiosenne, takie piękne jak dzisiejsza pogoda! Wiadomo, razem zawsze wyglądają lepiej, ale dzisiaj mowa o Head In The Clouds <3


Head In The Clouds to romantyczny róż, rozbielony cukiereczek. Z aplikacją i kryciem już tak różowo i cukierkowo nie jest. Początkowo kiedy nakładałam byłam całkiem zadowolona. Natomiast kolejne malowania wychodziły nieco gorzej. Lakier trochę smuży i kryje przy trzech warstwach. Plusem jest fakt, że szybko wysycha, ale proponuję nakładać cienkimi warstwami. Mimo wszystko trzeba się skupić i ładnie go zaaplikować by warstwy były precyzyjnie nałożone. Lakier ma szkliste wykończenie, ale proponuję na koniec nałożyć top coat, który ładnie scali warstwy i wyrówna je.




Odsyłam Was też do wczorajszego wpisu
Kolekcja dostępna od 1 marca br. w sklepie orlybeauty.pl

Komentarze

  1. Kolor jest cudowny ale nie podoba mi się jak rozkłada się na płytce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny ale żeby Orly sprawial takie klopoty ... szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zależy chyba od Orly, nie ma idealnych pasteli. Ja jeszcze na takie nie natrafiłam ☺

      Usuń
  3. Jakie piękne pastelowe piękności <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzenie porządnego pastelowego koloru to najwyraźniej sztuka, bo większość z nich smuży. Ale efekt kolorystyczny warty zachodu! Ten cukiereczek jest przepiękny, ale moimi faworytami z kolekcji jest fiolet i błękit oraz top :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny, delikatny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor: cudo ! Na wiosnę wręcz idealny. Ale nie jesteś pierwszą osobą, która pisze o nieco problematycznej aplikacji. Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor piękny, ale pastele niestety chyba mają coś do siebie... Jaka by firma nie była, są to specyficzne kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta kolekcja, taka typowo wiosenna :). Lubię nawet pastele, ale mam wrażenie że teraz wszystkie wiosenne serie są dość wtórne, co roku podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, szkoda że problematyczny z aplikacją. Cóż, niełatwo jest z pastelami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądzę, że nawet na lakier ślubny byłby niebrzydki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics