Winter SPA by ShinyBox 2/2017

Hej! Przyznam, że lutowe pudełeczko zaskoczyło mnie bardzo, bardzo pozytywnie! Gdy kurier wręczył mi przesyłkę byłam zdziwiona dlaczego jest ona taka ciężka! Ważyła prawie tonę ;) No nic szybko przeszłam do rozpakowania, rozdarłam folię, a tam wyłaniają się aż dwa pudełeczka. Przez chwilę pomyślałam, że to jakiś żart i uznałam to za pomyłkę ... ale wszystko się zgadzało. To dwa pudełka Shiny Boxu Winter SPA o różnych zawartościach. Jedno jest dla wszystkich subskrybentów kosmetycznego boxa, zaś drugie prezentem dla Ambasadorek. Obie zawartości bardzo przypadły mi do gustu. Same zobaczcie i oceńcie zawartość. Po średnio udanym styczniowym pudełeczku nie spodziewałam się takiej petardy, a tu proszę luty miło zaskoczył ... Mam nadzieję, że Was również! 


Ostatnie, styczniowe pudełka przyszły nieco pogięte, powyginane, mało estetycznie, tak w lutym Shiny Box zadbał o to by nasze zawartości przyszły piękne i nie naruszone. Także pudełka Winter SPA zyskały osłonki, przyznam, że to bardzo fajny pomysł i estetycznie wyglądający. A pudełeczka lutowe będę mogła przeznaczyć do przechowywania różnych drobiazgów.

Za oknem szaro, ponuro, jeszcze zimowo ... zatem pozostajemy w temacie Winter SPA!


Przejdźmy do zawartości bo chyba to najbardziej Nas interesuje. W pierwszej kolejności przedstawię Wam  pudełeczko dla wszystkich Subskrybentów. Uważam, że jest warte uwagi oraz swojej ceny (49 zł z przesyłką).


1. Elfa Pharm - peeling do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka Vis Plantis

Produkt pełnowymiarowy, cena 14,99zł/ 200 ml

Już po pierwszym użyciu skóra jest satynowo gładka, świeża, miękka i rozświetlona. Dzięki oczyszczającej mocy peelingu pory są odblokowane, co chroni przed powstaniem niedoskonałości i zaskórników. Skóra jest gotowa na przyjęcie substancji aktywnych i skutecznie z nich korzysta. Mix rodzajów. 

W moim pudełeczku znalazł się produkt Helix Vital Care GOJI+ACAI Odżywczy. Bardzo lubię peelingi więc z chęcią go wykorzystam.




2. IL Salone Milano - maska do włosów farbowanych lub krem do włosów normalnych i suchych

Produkt pełnowymiarowy, cena 29,99zł/ 250 ml

Krem do włosów - legendarny produkt z najbardziej renomowanych salonów fryzjerskich, który daje zastrzyk życia włosom. Zawiera proteiny mleka, które regenerują i uelastyczniają włosy oraz proteiny pszenicy, które mają zdolność zatrzymywania wody we włosach.

Na całe szczęście trafił mi się krem do włosów, z maski bym nie skorzystała gdyż moje włosy nie są farbowane. Przepięknie pachnie, mam nadzieję, że również dobrze sprawdzi się do moich cienkich włosów.


3. Delia Cosmetics - musujące kulki do kąpieli stóp Good Foot

Produkt pełnowymiarowy, cena 7,60zł/ opakowanie

Relaksująca, cudowna, szmaragdowa kąpiel o otulającym przyjemnych zapachu wraz z efektem odświeżonych, oczyszczonych i nawilżonych stóp.

Lubię markę Delia Cosmetics i ich produkty. Są tanie, dobre i skuteczne. Myślę, że to idealny czas by przygotować nasze stópki na nadejście wiosny, lata ... Na pewno, razem z mężem przetestujemy ten produkt. Dla niektórych osób minusem może być zapach, gdyż pachną mentolowo. 


4. mama's - krem do pielęgnacji biustu lub krem przeciw rozstępom

Produkt próbka
cena produktu pełnowymiarowego do biustu 59zł/ 125 ml, krem przeciw rozstępom 34,90zł/ 150 ml

Krem do intensywnej pielęgnacji biustu, chroni delikatną skórę przed wysuszaniem, poprawiając jej napięcie i gęstość zapobiegając wiotczeniu. Obecne w kremie opatentowane kompleksy peptydów i białek nie tylko aktywują komórki skóry do produkcji kolagenu, ale również chronią przed rozpadem, dzięki czemu skutecznie zapobiegają wiotczeniu skóry.

Produkt trafiony! Gorzej jeśli nie jesteście w ciąży lub nie macie rozstępów, wtedy kosmetyk może okazać się być dla Was zbyteczny. W moim przypadku zostanie on przetestowany, do porodu został nam miesiąc, więc akurat produkt dla mnie. Do tego ma bardzo ładny zapach.


5. Oceanic AA Beauty Bar: maska węglowa oczyszczająca + kremowa maska nawilżająca

Produkt pełnowymiarowy, nowość, cena 6zł/ 2 saszetki 8ml

Maska węglowa dogłębnie oczyszcza skórę twarzy, przywracając jej blask i świeżość. Normuje proces złuszczania naskórka. Maseczka dedykowana cerze tłustej, trądzikowej ze skłonnością do powstawania zaskórników.

Kremowa maska zapewni ekspresowe, domowe SPA dla każdego typu cery. Chroni skórę twarzy przed utratą wody i objawami przesuszenia oraz pozwala na jej odżywianie i uelastycznianie, dzięki masłu Cupuacu i Shea.

To już kolejna bardzo trafiona propozycja z pudełeczka. Lubię kosmetyki AA i wszelkie maseczki. Na dniach wypróbuję w moim domowych SPA :)


6. Elfa Pharm - żel pod prysznic green pharmacy

Produkt pełnowymiarowy, cena 8,99zł/ 500 ml

Delikatne mycie, dobre nawilżanie, ochrona dzięki neutralnemu pH. Pozostawia na skórze nutę przyjemnego aromatu i dodatkowo ją pielęgnuje. Kosmetyk naturalny, nie zawiera silikonów, parabenów i PEG. Mix rodzajów.

Żeli pod prysznic u mnie pod dostatkiem, ale jeśli mam dostać nietrafiony kosmetyk kolorowy to zdecydowanie wybieram pięknie pachnący żel pod prysznic. Uważam, że tego nigdy nie za wiele, a one dosyć szybko się zużywają. To już drugi produkt tej firmy w lutowym pudełeczku. Trafiłam w bardzo otulającą nutę zapachową Masło Shea i Zielona kawa. Pachnie obłędnie!!! Jeśli nie znacie tego zapachu to koniecznie powąchajcie będąc na zakupach w drogerii.



7. Pixie Cosmetics - korektor pod oczy

Produkt pełnowymiarowy, cena 48zł/ szt.

Doskonale koryguje niedoskonałości, neutralizuje i rozjaśnia przebarwienia skóry, dzięki witaminie C i retinolowi. Znakomicie kryje cienie pod oczami i utrwala makijaż oczu na cały dzień. Naturalne składniki kosmetyku tworzą na skórze ochronny film i nawilżają. Mix kolorów.

Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego korektora. Niestety trafił mi się odcień 02 - Sweet Almond, który jest zbyt ciemny ... Na pewno nie zużyję tego produktu :/


8. Aplha-H  - intensywny preparat odbudowujący Liquid Gold 

*kosmetyczna niespodzianka, prezent próbka

Kultowy produkt w kuracji odnowy i odbudowuje skóry. Efektywnie redukuje zmarszczki, przebarwienia, uszkodzenia posłoneczne oraz rozszerzone pory i drobne wypryski. Na długo poprawia wygląd skóry. Przeznaczony dla każdego rodzaju skóry. 


I miłe upominki od ShinyBox ...

  • Mincer - rozświetlająca maska w kremie do twarzy

Dogłębnie nawilża, intensywnie odżywia, nadaje zdrowy wygląd. Przeznaczona do cery normalnej i suchej. Hmmm moja cera jest mieszana, tłusta w strefie T, więc produktu nie zużyję.


  • Cup and You - herbata mandarynka z imbirem

Jestem herbatoliczką więc każda herbatka mnie ucieszy, lubię próbować nowych smaków, a połączenie mandarynki z imbirem może okazać się bardzo smaczne.



  • Consonni - ciastko owsiane

Sztandarowy produkt marki Consonni, produkowany według oryginalnej, amerykańskiej receptury. Pożywne ciastka owsiane na bazie masła, mąki graham, grubo zmielonego owska raz z łupiną i dodatkami. Mix smaków.

  • Farmona  - próbka odbudowującego kremu z witaminą C



***

A teraz przejdźmy do kolejnego pudełeczka, które otrzymały tylko Ambasadorki Shiny Box


i co my tutaj mamy ...

1. Elfa Pharm O' Herbal - maska wzmacniająca włosy z ekstraktem z korzenia tataraku



Wspomaga wzmocnienie struktury włosów na całej długości. Dzięki regularnemu stosowaniu maski włosy stają się mocniejsze i bardziej wygładzone, nabierają sprężystości i połysku. Dodatkowo zawiera: ekstrakt z palmy sabalowej witaminę PP.

W ostatnim czasie namiętnie używam produktów Garniera. Nowa marka będzie nową odskocznią przetestowania czegoś nowego. Akurat produkty tej firmy kuszą mnie swoimi zielonymi opakowaniami, za każdym razem trafiam na nie w Rossmannie, dlatego ciesze się, że teraz mam możliwość ich przetestowania! Maska ma ciekawy zapach, taki roślinny ... 



2. Elfa Pharm O'Herbal - balsam do ciała orzeźwiający z ekstraktem z werbeny


Receptura balsamu jest nierozłącznie związana z naturą. Najważniejsze w niej są cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry.Balsam pielęgnuje i nawilża skórę, poprawia jej elastyczność.

Balsamów do ciała używam sporadycznie, a jeśli już mam to staram się wykorzystać do ostatniej kropli. Produkt ma przyjemną konsystencję, bardziej przypomina mleczko do ciała. Ładnie, orzeźwiająco pachnie, a dodatkowy plus łapie za opakowanie z pompką!


3. Green Pharmacy - krem do stóp kojący przeciw pęknięciom


Doskonały dla osób o wysuszonej i pękającej skórze pięt. Chroni skórę stóp i pięt przed jej nadmiernym wysychaniem, rogowaceniem, pękaniem oraz złuszczaniem. Łagodzi odczucia w postaci pieczenia, swędzenia i ściągania skóry. Krem zapobiega również przykremu zapachowi stóp i dobrze nawilża. Skóra staje się gładka, miękka, a stopy pachnące i odświeżone.

Jeśli nie wypróbuję go do stóp, to zużyję do rąk ;)


4. Elfa Pharm Vis Plantis - serum odmładzające z filtratem ze śluzu ślimaka

Serum przeznaczone jest do intensywnej, okresowej kuracji (co najmniej 1 miesiąc). Dla każdego rodzaju cery w różnym wieku, z widocznymi oznakami starzenia; cery wymagającej odżywienia i regeneracji, zwiotczałej, zmęczonej, ze zmarszczkami i przebarwieniami

Hmmm chyba jeszcze nie dla mnie to serum :P


***



Za wyjątkiem trzech upominków pudełeczka lutowego ShinyBox uważam za bardzo udane i trafione! Już jestem ciekawa co przyniesie marzec ... może trochę wiosny? :)

Dajcie znać co sądzicie o lutowym ShinyBox! 


Jeśli chcecie zasubskrybować pudełeczko to możecie to zrobić KLIK-KLIK.  

Komentarze

  1. bardzo fajne pudelka :) najbardziej ciekawia mnie kosmetyki elfafarm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do pielęgnacji włosów oraz skóry super jest uzdatniona woda z filtra prysznicowego FITaqua - dzięki uzdatnionej wodzie skóra nie ulega przesuszeniu pod wpływem wody kranowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwe, muszę wtajemniczyć się bardziej w temat :)

      Usuń
  3. ładne zdjęcia, też jestem posiadaczką, obu pudełek z dodatkowymi kosmetykami do testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak wrażenia? podoba się zawartość - mi bardzo :)

      Usuń
  4. coraz mocniej uwielbiam shiny boxy:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics