Semilac 094 Pink Gold i 159 Yasmin Kiss - moja propozycja na karnawał

Hej! Dawno nic lakierowo - hybrydowego nie pojawiło się na blogu, zatem nadrabiam zaległości, do dzieła! Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją lekką, delikatną i subtelną propozycję na karnawał. Mój manicure jest na tyle subtelny i uniwersalny, że można wykorzystać go do codziennych stylizacji czy też na większe wyjścia np. wesela itd. Ale jeśli podczas karnawału nie lubicie szaleć to ta opcja może być w sam raz dla Was. Do tego manicure wykorzystałam dwa lakiery hybrydowe marki Semilac - kolorów za pewne dobrze już Wam znanych czyli niezastąpiony 094 Pink Gold i 159 Yasmin Kiss


094 Pink Gold - nie wiem jak wcześniej mogłam go nie mieć w swoich hybrydowych, niewielkich zbiorach. To prawdziwa dyskoteka na paznokciach, wystarczy pomalować nim chociaż jeden paznokieć a manicure od razu wygląda radośniej. Mimo, że to brokat to konieczny must have! Do tego rewelacyjne krycie, wystarczą dwie warstwy. Kolor pasuje i współgra z większością pozostałych kolorów marki Semilac, warto się bawić i kombinować kolorami.

159 Yasmin Kiss - pastelowy, jaśminowy, mocno rozbielony z nuta różu. To przecudowny nudziak, jeśli chcecie odpocząć od kolorów to ona na pewno Wam w tym pomoże, do tego prezentuje się rewelacyjnie! Dla mnie bomba, bardzo go lubię. Nakłada się idealnie, cieniutkimi warstwami. 

TOP No Wipe - to istne cudo. Top, który powinien znaleźć się w kosmetyczce każdej hybrydowej lakieromaniaczki . Top bez warstwy dyspersyjnej, a co za tym idzie? Skraca nam czas wykończenia manicuru, a także zaoszczędzimy złotego środka do przemywania warstwy. Do tego ta tafla połysku! Polecam i zachęcam do wypróbowania.

Z tego co pamiętam, mój manicure trzymał się około dwóch tygodni. Mimo, że skórki zostały dosyć mocno odsunięte to moje paznokcie zwłaszcza teraz (ciąża :P) rosną dwa razy szybciej, stąd szybki odrost. 




 Nudziakowy manicure z akcentem brokatu wcale nie musi być nudny! 
Polecam i zachęcam do bawienia się kolorami lakierów hybrydowych marki Semilac
<3 <3 <3


Komentarze

  1. Ciekawe połączenie, ciekawe co ja wymyślę na karnawał :D

    OdpowiedzUsuń
  2. różowe złoto jest cudne, muszę sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło. Kupiłam sobie niedawno Rose Gold w wersji zwykłej niehybrydowej. Fajnie, że taka marka dba tez o niehybrydowe klientki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, nie każdy lubi hybrydy, więc jest to opcja idealna ;)

      Usuń
  4. Ale piękny ten Pink Gold, muszę go w końcu kupić ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne połączenie. Ja lubię Peach Milk i Pink Gold razem. Może następne mani takie zrobię, bo dawno nie nosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może być ciekawa propozycja, czekam na efekt końcowy, pochwal się proszę :)

      Usuń
  6. bardzo ładne połączenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory! I super wykonany, staranny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy manicure, idealnie się sprawdzi na karnawał. Dziękujemy za zaufanie do naszej marki.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ten lakier migocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ພວກເຮົາສະຫນອງຢາເສບຕິດສໍາລັບການປິ່ນປົວບັນຫາສຸຂະພາບຕ່າງໆ, ໂດຍການນໍາໃຊ້ຢາເສບຕິດທີ່ໃຫ້ບໍລິການແລ້ວກັບເມັດພືດສາມາດປິ່ນປົວພະຍາດທັງຫມົດ..

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne paznokcie, jabym chciała taki brokat w wersji klasycznego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten brokacik jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics