Orly LaLaLand Collection Spring 2017

Już nie mogłam się doczekać kiedy pokażę Wam najsłodsze perełki lakierowe na sezon wiosna 2017. Firma Orly - jedna z najbardziej znanych marek paznokciowych, zainspirowała się tej wiosny okrzykniętym, nominowanym do Oscarów filmem La La Land, o którym chyba już każdy słyszał. W musicalu główną rolę odgrywają Ryan Gosling oraz Emma Stone. To właśnie ten film był główną inspiracją do powstania najbardziej modnych lakierów na sezon wiosenny 2017. Kolory nie tylko zainspirowały świat urody, ale także mody. To właśnie w tym sezonie będą królować pastelowe odcienie. W skład kolekcji wchodzi 6 najbardziej pożądanych kolorów.


Ludzie z całego świata tłumnie przybywają do L.A., by spełnić swoje najskrytsze, najbardziej szalone marzenia. Tutaj możesz być kimkolwiek zechcesz. Niektórzy mogą myśleć, że chodzimy tu z głową w chmurach, ale my wiemy, że jesteśmy w miejscu, które jest nam pisane. Daj się oczarować magii Miasta Aniołów. Sięgnij po wiosenną paletą barw LA LA Land i spraw, by niemożliwe stało się możliwe.

Orly nowy rok zaczęło odjazdowo! Kolory przepiękne, czego chcieć więcej :))




Wiosno przybywaj, nie daj na siebie czekać!

Co sądzicie o kolekcji LA LA LAND? 
Który z kolorów nosić będziecie tej wiosny?


Kolekcja dostępna od 1 marca br. w sklepie orlybeauty.pl


Komentarze

  1. Piękne, pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cukiereczek! Chyba najpiękniejsza trójka dla mnie to Forest me not, Head in the clouds i Cool in California

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam je już od pierwszego zdjęcia reklamowego! piękna kolekcja i moim faworytem pozostaje "Cool in California" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pastele, bardzo lubię, ale najlepiej wyglądają razem. Pojedynczo już nie ma takiego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak z kryciem? rzeczywiście tak tragicznie? bo kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie jak cukiereczki i piękne! Ciekawe jak z kryciem jest?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna radosna:) słodka jest ta kolekcja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wowww, niesamowita kolekcja <3 piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są bajeczne! I zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :) Niestety czar nieco prysł, gdy zobaczyłam je w akcji na filmach na YouTube.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiło się wiosennie, śliczne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie urocze zdjęcia! Świetnie pasują do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory przesłodkie. Gdzieś tylko czytałam, że krycie średnie ~3 warstw :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kolory, wszystkie mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem totalnie zakochana w tej kolekcji! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzekająca kolorystyka - chyba się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics