Colour Alike The Butterfly Lovers Kolekcja Karnawałowa 2017 - 626 All Of Me

Domyślam się, że na dzisiejszy słocz lakieru 626 All Of Me z kolekcji The Butterfly Lovers czekacie szczególnie. To także dla mnie ważny wpis, bo jestem ciekawa jak Wam się spodoba zupełna nowość u Colour Alike czyli płatkowy multichromeflakes. Lakiery o tym wykończeniu już są nam dobrze znane i chętnie oglądane na blogach nie tylko zagranicznych, ale od pewnego czasu polskich, bo przecież my blogerki musimy mieć wszystko wcześniej sprawdzone z zagranicy. Teraz możemy mieć takie kolorowe cacka "od ręki" i zakupić w naszym kraju. Cena za buteleczkę jest dosyć wysoka [regularna cena to 40zł], chociaż gdyby porównać do cen z zagranicy to wydają się być zbliżone, nawet porównywalne. W pierwszym tygodniu premiery, na stronie colorowo.pl będziecie mogły je nabyć w cenie promocyjnej 36zł. 


Zapewne jesteście ciekawe jak kryją płatki? Podobnie jak te z ILNP czyli 3-4 warstwy. Lakier można oczywiście potraktować jako topper. Taki też przygotowałam dla Was słocz. Moją bazą jest 630 In Yours Eyes, który wczoraj pokazywałam na blogu klik-klik. Lakier można nakładać solo, ale też na przeróżne kolory, jakie tylko chcemy. Oprócz zatopionych, kolorowych, multichromowych płatków w buteleczce zatopiony jest również bardzo drobiusieńki pyłek, który ładnie migoczę. Na zdjęciach nałożyłam 1-2 warstwy All Of Me.

Wracając do wczorajszego wpisu, prosiłyście w komentarzach o porównywanie kolorów niebieskich. Nie obiecuję, ale postaram się coś jeszcze przygotować, zobaczę na ile mój organizm mi pozwoli. Aktualnie nie jestem w najlepszej formie a chciałabym coś jeszcze z nowości Wam pokazać.



I jak, podoba Wam się?



Komentarze

  1. w buteleczce wygląda lepiej, ale i tak jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze można pomalować solo, lub na innej bazie, ja pomalowałam przykładowo na wcześniej pokazywanym holo niebieskim ;)

      Usuń
  2. Cudooo, boje sie tylko zmywania. Daj znac jak sie zachowuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywa się tak jak każdy flejkowy, czyli musisz trochę pracy w to włożyć :)

      Usuń
  3. ja bym go zobaczyła na czarnym, bo tu niestety trochę mnie rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe, chciałabym taki w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na premierę tych cudaczków :-) Fajnie, że nasza rodzima firma robi takie ekstra produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie fajnie, trzeba ich chwalić i wspierać ;)

      Usuń
  6. Trzymaj formę! Sam lakier jakoś nie zachwycił, chyba nie zgrał się z bazowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny ten lakier <3 trzymam kciuki za zdrowko

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, trochę ciężko stwierdzić czy jest ładny czy nie bo na tej niebieskiej bazie jakoś za dużo go nie widać:/ Fajnie jakbyś go pokazała solo lub ewentualnie na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że przez niebieską bazę nie za dużo widać, choć jest przepięknie. Antii, czy nie zechciałabyś proszę wrzucić gdzieś tego toppera na czarnej bazie? Myślę, że oba flejsowe lakiery kupię, choć jeszcze się nad tym zastanawiam i planuję wydatki :)

      Usuń
    2. zdjęcie wisi od wczoraj na Instagramie, wystarczy wejść i zobaczyć ;)

      Usuń
    3. Dzięki za wysłuchanie naszych marudzeń ;)

      Usuń
  9. Pięknie by wyglądał na czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma coś w sobie, jednak nie wiem, czy się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba <3
    Muszę porządnie przemyśleć najbliższe zakupowe wydatki. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny. Bardzo polubiłam flejki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics