Colour Alike The Butterfly Lovers Kolekcja Karnawałowa 2017 - wpis uzupełniający z lakierami 625 i 626

Cześć Dziewczyny i Chłopaki (bo wiem, że są też tu tacy ^^). Za czym przejdę do wiosennych kolekcji lub za nim wyląduję w szpitalu, chciałabym Wam jeszcze pokazać nieco z bliska multchromowe flejkowe lakiery Colour Alike z najnowszej kolekcji karnawałowej The Butterfly Lovers! Będą to jedynie zdjęcia na wzorniku, bo nie jestem w stanie na chwilę obecną nic innego przygotować. Pierwsze zdjęcie z telefonu tak na szybko mogliście zobaczyć na Instagramie, jeśli nie widzieliście to odsyłam TU.  Ten sam wzornik został sfotografowany ponownie lecz aparatem fotograficznym. 



Flejkami malowałam po czarnej bazie i po mlecznym wzorniku. Na czarnej bazie jedna warstwa, zaś na mlecznym trzy warstwy, w tym pierwsza grubsza! 

Zdjęć trochę wyszło, dlatego postanowiłam wrzucić to wszystko razem w osobny post. Chociaż zdjęcia nie oddają tego w 100% to lakiery są na prawdę godne uwagi! Mój aparat nie bardzo lubi fotografować takie wykończenie, czy to ILNP czy na przykład te.

Myślę, że lepsze słocze tych flejków zobaczycie niebawem albo nawet już u zagranicznych blogerek. Pewnie mają lepsze obiektywy lub może lepiej wychodzi im robienie zdjęć ;)


 Pozostałe słocze kolekcji The Butterfly Lovers:


Macie swojego faworyta? Który skradł Wasze serce?
Ja przyznam, że na pewno czerwony i nie wiem jakim cudem niebieski! *_*
flejki też okazały się być bardzo fajne!

 ***







Komentarze

  1. najbardziej podobają mi się fiolet, niebieski i beżowy. a flejki fajniejsze te niebiesko-zielono(-fioletowe?). te drugie jakoś tak niebardzo :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Te niebiesko-fioletowe flejki i czerwień. Usilnie zastanawiam się czy ich nie kupić. (Póki co rozsądek wygrywa) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe są te flejki, ale na razie próbuję sobie wmówić, że wcale ich nie potrzebuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie da się wybrać najładniejszego, wszystkie wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics