29 gru 2013

Colour Alike Rio de Balango - nowa mini kolekcja!

Rio de Balango to nowa mini kolekcja holograficznych brokatów! Co prawda w skład kolekcji wchodzą tylko dwa lakiery, ale za to jakie! Jak zobaczyłam powiedziałam ŁAŁ :)))))
Lakiery mają jak zawsze trafnie dobrane nazwy odnoszące się do nazwy kolekcji. 
Ich nazwy to Los Diamentos i Oto El Złoto.

od lewej Oto El Złoto, Los Diamentos

Prawdziwa biżuteria na paznokcie, migoczą, błyszczą, świecą w każdą stronę świata :))))

Napiszcie, który chcecie pierwszy Oto El Złoto czy Los Diamentos?
Czekam na Wasze propozycje ...

lakiery można już kupić na colorowo.pl
Antii

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. świetna nazwa, gratuluję podwójnie :***

      Usuń
  2. Oba fajne, ale chętnie obejrzę najpierw los diamentos :D

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę o Los Diamentos, pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba wyglądają ciekawie i strasznie podobają mi się ich nazwy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Los diamentos to działo Sylwii ;) Też mi się podoba!

      Usuń
  5. W mordę Jeża!!! To ja chcę Oto El Złoto, bo to złoto, i Los Diamentos, no bo kobieta bez diamentów choćby na paznokciach, to nie kobieta ;) Żart, ale i tak oba chcę, najpierw Złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są prze-pię-kne!! Nieważne, który będzie pierwszy, ważne żeby szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi postaram się jak tylko mogę :P

      Usuń
  7. Pięknie się zapowiadają, czekam na złoto!

    OdpowiedzUsuń
  8. Diamenty jak najbardziej :D Pięknie migocze *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. oba są śliczne ale wybieram los diamentos :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj zamówiłam oba :DDDD Najpierw poproszę złotko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przegłosowane, ale złotko też pokażę :P

      Usuń
  11. nie wiem, który jest ciekawszy. Pokaż dwa na raz bo zdecydować się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwóch nie dam rady, jestem ograniczona czasowo :PP

      Usuń
  12. Zamówiłam Oto El Złoto już w dniu, kiedy trafiły do sklepu internetowego. Muszę przyznać, że na Twoim zdjęciu prezentuje się ciekawiej, niż na zdjęciu promocyjnym. Sreberko za to w ogóle mnie nie rusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i cieszę się, że podoba - lakiery są bomba oba :)

      Usuń
  13. Los Diamentos musi byc mój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oto el Złoto zapowiada się ciekawie ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Oto el złoto to genialna nazwa. Pokazuj diamenty, zamówiłam je, ale chcę zobaczyć przedpremierowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. notka już się pojawiła, odśwież :)

      Usuń
  16. El złoto może wyglądać ciekawie, inny taki jest;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Los Diamentos! Jakoś złote wykończenia lakierów mnie nie kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. El złoto pierwsze :)) te refleksy są takie intrygujące!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii