2 lis 2014

Orly Sparkle Holliday 2014 Steal the Spotlight

Orly w tym roku przygotowało na święta lakiery o różnorodnych kolorach i wykończeniach. W kolekcji spodziewałam się klasycznej czerwieni, czy też świątecznej zieleni lub złota, a tu proszę! Pełno błysku i połysku. Zaskoczyli, mam nadzieję, że nie tylko mnie :) Przypadkowo, na pierwszy rzut idzie Steal the Spotlight. To turkus, a może i nawet morska zieleń.


W przezroczystej bazie przeważa turkusowo zielony pyłek i garstka holograficznych piegów. Na pędzelek, pyłek nakłada się dosyć obficie, ale nie na tyle by po jednej lub dwóch warstwach pokrył idealnie paznokcie. Ja nałożyłam trzy warstwy i widzę jeszcze prześwity. Solo nie spisuje się tak dobrze jakbym położyła go na turkusową bazę bądź jakikolwiek inny lakier. Całość wygląda bardzo ładnie, błyszczy i mieni się, jest bardzo świąteczny :)


A tak przedstawiają się pozostałe lakiery, które pokażę już wkrótce!


Dajcie znać, który chcecie następny! 
Jak Wam się podoba Steal the Spotlight?

Kolekcja Sparkle dostępna na orlybeauty.pl

antii

21 komentarzy:

  1. Jako następny poproszę Mirrorball ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lakier, ktory chcialam zobaczyc jaki 3, a jako 2 chcualam zobaczyc glitterbomb

      Usuń
  2. Lakier trochę jak świąteczna choinka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie porwał mnie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie w ogóle nie powala ta kolekcja...Dobrze wiesz jak kocham Orliki, ale tym razem jakoś nic mnie nie rusza :) Poczekam jednak aż pokażesz wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie nie przepadam za zielonym i jakoś ten lakier mnie nie powala. Ale chętnie zobaczę Explosion of fun i Mirrorball.

    OdpowiedzUsuń
  6. tinsel mnie najbardziej ciekawi, choć ten jest bardzo przyjemny :) fajnie, że właśnie w tej kolekcji nie ma typowych zieleni, czerwieni i złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tinsel mógłby być następny.
    W zasadzie lubię takie kolory, ale jakoś mnie nie ciągnie specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze skojarzenie to choinka :D sama nie wiem dlaczego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Błyskotki na święta ... na w sumie czemu nie ;) ładny ten turkusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie fajny, choinkowy :D ale bardziej mnie ciekawi Tinsel, on wydaje się mega świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. następny Tinsel lub Glitterbomb :)

    ten jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

 
BLOG DESIGN BY Antiii