Colour Alike, kolekcja miejska WA-WA 573 i 563

Niebieski to kolor, który na moich paznokciach gości sporadycznie, ale pomału zaczynam się do niego przekonywać. Znacznie bardziej lubię turkusy czy też kolory morskie, czuje się w nich pewniej :P Chociaż na paznokciach wszystko dozwolone. Na pierwszy ogień idzie holośśśśśś numer 573, choć nie powiem, że ten drugi podoba mi się mniej numer 563.


To niebieskie holo [573], lecz nie jest holo żelkiem. Kryje przy dwóch warstwach.



 ***

i ostatni w dniu dzisiejszym to 563, czyli morski z delikatnym shimmerem. Jest dosyć mocno napigmentowany dlatego też proponuję nałożyć pod niego bazę. Kryje przy dwóch warstwach.


 który wygrywa?

pozostałe lakiery z kolekcji WA-WA

560 | 561 | 562 | 563 | 564 | 565 |

570 | 571 | 572 | 573 | 574 | 575 |

zapraszam do śledzenia mnie na instagramie @antii_ecosmetics

antii

Komentarze

  1. WOW oba kolory są piękne!!! Niestety chcę oba i nie jestem w stanie powiedzieć, który ładniejszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta para to ogólnie mistrzostwo, ale holografik mnie zwalił z nóg! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba kolorki cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez do niebieskich nie moge sie przekonać i w sumie chyba bardziej podoba mi sie ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. holo wygrywa :)
    i ja np. nigdy nie miałam problemu z niebieskimi paznokciami. od dziecka je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 572....kocham :) Cudny, muszę go koniecznie mieć !

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy i drugi jest cudny :) fajnie byłoby połączyć je razem w jednym mani

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, tę parkę to chyba zakupię. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna para, chociaż holo zdecydowanie wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Holo mi się podoba, bo takiego jeszcze nie było, a ten drugi niebieski jest taki pospolity.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics