Colour Alike & B. Loves Plates - Let's Fall in Love - 17 B. a Twilight

Dzisiejszy wpis będzie nieco zakręcony, a to za sprawą płytki B. Loves Plates B. 03 mind blown oraz dwóch fantastycznych lakierów Colour Alike i B. Loves Plates 17 B. a Twilight oraz Orly Key Lime. Już kiedyś pokazywałam Wam zdobienie z użyciem tej płytki, jeśli jeszcze nie widziałyście bądź Wam umknęło to odsyłam do TEGO wpisu. Płytka mind blown jest szczególnie zakręcona, a to za sprawą wzorów, przez które można dostać oczopląsu. Myślę, że podzielicie moją uwagę, iż obrazki z płytki świetnie współgrają z neonowymi lakierami. Do tego mani  postanowiłam właśnie użyć mojej ulubionej limonki z zeszłorocznej wiosennej kolekcji marki Orly Sugar High a rozświetliłam czarnym metalicznym lakierem do stempli, o którym wyżej mowa. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Całość utrwaliłam Vinyluxem.



Wzorek odbił się idealnie. Przed użyciem lakieru do stempli - 17 B. a Twilight należy zabezpieczyć skórki, gdyż podczas zmywania drobinki lakieru mogą nam wędrować po skórkach, których później troszkę ciężko się pozbyć. Jeśli nie macie specjalnej gumy do zabezpieczenia skórek, polecam zaopatrzyć się w zwykłą przezroczystą taśmę.



Lakiery można kupić B. Loves Plastes lub colorowo.pl


Komentarze

  1. Jak przestanę obgryzać paznokcie to pójdę do kosmetyczki, żeby zrobiła mi dokładnie takie paznokcie tylko, że w kolorze niebieskim zamiast żółtego. Naprawdę są ładne!Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3 :)
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zdobienie. Zatrzymuje wzrok na dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie i taka wiosenna świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten lakier do stempli, bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakręcone mani :) Jak ten Twighlight ładnie stempluje. A ja go jeszcze nie użyłam, trzeba to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdobienie :) Takie zakręcone :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny motyw który na myśl przywiał mi tropikalne lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra paznokcie :)
    Ja właśnie rozpoczęłam przygodę z hybrydami, i całkiem dobrze idzie :)
    Pozdrawiam.
    http://cre-activee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł na mani, muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics