Pani Wiosna by ShinyBox 3/2017

Czy marcowe pudełeczko Pani Wiosna by ShinyBox jest tak samo udane jak lutowe Winter SPA? O tym dowiecie się w dzisiejszym wpisie! W tym miesiącu kosmetyczny box coś nie mógł do mnie trafić ... Zawartość pudełeczka widziałam dwa dni wcześniej na Instagramie zanim do mnie trafiło, czyli żadna niespodzianka ani zaskoczenie. Ale i tak czekałam na Panią Wiosnę! Co w nim znalazłam? 


W tym miesiącu podobnie jak w ubiegłym, pudełko miało dodatkowe opakowanie przez co nie zostało uszkodzone. Takim sposobem będę mogła je sobie wykorzystać do innego celu. W pudełku znalazło się 8 produktów, z czego 7 pełnowymiarowych.


Co przyniosła Pani Wiosna? Garść nowości kosmetycznych ...

1. LashVolution - serum do rzęs

Produkt pełnowymiarowy, cena 79zł/ 3ml 

Rzęsy długie i gęste jak u gwiazdy Hollywood są w zasięgu ręki. Zawartość naturalnych składników pozwala na bezpieczną stymulację wzrostu rzęs, a zarazem dodaje im objętości oraz ograniczy ich wypadanie. Aplikacja zajmuje tylko 10 sekund, a efekty są widoczne już po 14 dniach stosowania.

Całkiem ciekawy produkt. W internecie można przeczytać pozytywne opinie. Pewnie z ciekawości przetestuję, aczkolwiek jestem zadowolona ze swoich rzęs. Nie są krótkie, ani nie wypadają ... Dziwi mnie jedynie fakt, iż te "droższe" produkty mają taką krótką datę ważności, w przypadku tego produktu to wrzesień 2017 rok.



 2. Schwarzkopf - suchy szampon Got2b

produkt miniaturka, cena 18,99zł/ 200ml

Za chwilę impreza, a włosy wymagają odświeżenia? Brak czasu nie musi ograniczać imprezowego look'u. Do zadań specjalnych przystępuje szampon, który bez użycia wody odświeża i unosi włosy u nasady. Daje im drugą świeżość na kolejne godziny. Idealny do torebki i do użycia w każdej chwili.

Chętnie przetestuję ten szampon i sprawdzę czy jest lepszy od słynnego Batiste :) Wersja mini ucieszyła mnie, idealny do torebki bądź na weekendowy wyjazd.




 3. Schwarzkopf - szampon do włosów Schauma z lini Nature Moments

Produkt pełnowymiarowy, cena 10,99zł/ 400 ml

Lekka formuła o wyjątkowo soczystym zapachu, która oczyszcza włosy bez ich obciążania. Naturalnie zadba o każdy rodzaj włosów dzieki zawartości esencji w 100% prosto z natury oraz braku sztucznych barwników i silikonów. Mix rodzajów.

W moim pudełeczku znalazł się szampon wzmacniający  ekstrakt z miodu i olej z opuncji figowej. Przeznaczony dla włosów słabych i delikatnych, czyli takich jak ja mam. Bardzo ładnie pachnie. Oby był tak samo dobry. Szamponów nigdy nie za wiele, także cieszę się.


4. Bielenda - profesjonalna formuła 3-fazowy zabieg wygładzający "Mikrodermabrazja" lub Hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca "Efekt Mezoterapii"

Produkt pełnowymiarowy, cena zabieg wygładzający - 4,93zł/ 3x3g | hydrożelowa maseczka -2,60zł/2x5g

Hydrożelowa maseczka doskonale nawilży skórę i sprawi, że Twoja cera będzie wypoczęta i promienna. Zyska ładny, zdrowy koloryt. A wszystko dzięki zawartości cenionych składników aktywnych używanych w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych. Efekt w jakości skóry widać już po pierwszym zastosowaniu.

Bardzo lubię firmę Bielende i ich  maseczki, dlatego z chęcią wypróbuję.


5. Bell - kremowy róż do policzków

Produkt pełnowymiarowy, cena 12,99zł/ szt.

Dziewczęcy, wiosenny makijaż z efektem wypoczętej i rozpromienionej twarzy, przy wyjątkowo łatwej, przyjemnej aplikacji. Dzięki kremowej formule o lekkości pudru makijaż będzie naturalny, a zarazem długotrwały. Mix kolorów.

Mój odcień to nr 02. Bardzo dziewczęcy, wiosenny ... nie wiem jednak czy kremowa formuła u mnie się sprawdzi, ale zobaczymy!




6. Jadwiga - Polska papka do cery trądzikowej

Produkt pełnowymiarowy, cena 30zł/ 30ml

Zmiany skórne, przebarwienia i rozszerzone pory odejdą w zapomnienie. Naturalny skład pozwala na szybkie rozwiązanie problemów, a zarazem nie podrażnia skóry.

Chyba najmniej przydatny dla mnie produkt, raczej zbyteczny. Prawdopodobnie komuś podaruję :) 


7. Delia - krem do stóp - regulator potliwości z linii Good Foot

Prezent - produkt pełnowymiarowy, cena 6,70zł/ 100ml

Skuteczne odświeżanie wraz z długotrwałym uczuciem świeżości. Dodatkowo likwidacja nieprzyjemnego zapachu i regulacja nadmiernej potliwości. Zawarta w produkcie alantoina działa łagodząco na podrażnienia i stymuluje odbudowę naskórka.

Szkoda, że to nie krem do dłoni, ale z chęcią go przetestujemy razem z mężem. W lutowym boxie również znalazł się produkt z linii Good Foot, o którym niedługo Wam opowiem.





Wybór Klientek ShinyBox!

8. Glov - quick treat unicornection - mini rękawica do poprawy makijażu

Produkt pełnowymiarowy, cena 14,90zł/ szt.

Jest wiele sytuacji, które powodują, że nasz makijaż oczu wymaga poprawek. Do tych zadań specjalnych przyda się mały, poręczny gadżet, który zmieści się nawet do małej torebki. Zagwarantuje poprawę makijażu w mgnieniu oka, w każdych okolicznościach. Mix kolorów.

Jestem ciekawa tej mini rękawicy! Używałyście już?


I to by było na tyle!


Pudełko niezwykle kolorowe i wiosenne! W większości kosmetyków jestem na TAK! :)
Wymieniłabym jedynie produkt firmy Jadwiga, gdyż w zupełności nie ma on u mnie zastosowania.

Co Wam najbardziej się spodobało z marcowego ShinyBoxa?

Komentarze

  1. Ciekawe jak sprawdzi się serum. Mini wersja suchego szamponu - idealna do podróżowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię mini wersje niektórych produktów, można je fajnie przetestować podczas podróży przy czym nie zajmują dużo miejsca :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe pudełko, przyznam, że glov opakowaniem najbardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest takie "słitaśne" a do tego zdradzę, że trafiłam w różowy kolor mini rękawiczki :)

      Usuń
  3. Zawartość taka sobie. Nie porwała mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale chociaż znalazły się produkty praktyczne, chociażby takie jak szampony hihi:)

      Usuń
  4. Podoba mi się zawartość :)

    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super :)

      ps. możesz podać adres swojego bloga? (nie wyświetla mi się)

      Usuń
  5. Spoko te produkty, ale takie popularne i wszechobecne. Jak szukacie czegoś odjechanego to polecam Birthday Box. Dostałam od przyjaciółki na urodziny. Zawartość rewelacja, prawie jak FabFitFun z USA tylko taniej. Znajdziecie ich na http://birthdaybox.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics