Colour Alike 53S Pink Cadillac and 54S Purple Rain /stamping/

Witajcie! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam duet lakierów do stemplowania z kolekcji Summertime by Colour Alike. Na pastelowej, fioletowej bazie MOLLON PRO EXTREME Heather, stworzyłam ombre z użyciem lakierów  53S Pink Cadillac and 54 Purple Rain. Te trzy lakiery tworzą na prawdę ciekawe trio. Gdyby się przypatrzeć wszystkim kolorom kolekcji z Summertime można by było stworzyć kilka ciekawych manicure - ombre, przyjrzyjcie się bliżej bo fajnie jest łączyć takie ładne i intensywne barwy. 


53S Pink Cadillac (kremowy różowy) i  54S Purple Rain (kremowy fiolet) oba lakiery bardzo ładnie odbijają się, przy okazji tworzą ciekawy, pasujący do siebie duet. Są mocno napigmentowane.

Geometryczny wzór pochodzi z płytki Belcore GLAM PLATES, którą pokazywałam jakiś czas temu TUtaj



 Kolekcja Summertime już w sprzedaży!

Komentarze

  1. Bardzo mi się podobają! Ombre jest cudowne, uwielbiam takie kolory na paznokciach!

    MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują, kolorek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór jest bardzo minimalistyczny jednak takie uwielbiam najbardziej. Fajnie komponowałby się z czernią. Chętnie zobaczę coś ciemniejszego na Twoich paznokciach.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienie i ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! :) I do tego moje ulubione kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OO, dopiero teraz zobaczyłam ten post! Wygrałam dzięki Tobie w konkursie i jednym z lakierów jaki sobie wybrałam jest właśnie ten róż. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics