Orly Coastal Crush Collection Summer 2017

Hej! Chyba nie dam Wam odpocząć od lakierowych nowości. Dzisiaj pod zoom weźmiemy najnowszą, wakacyjną kolekcję ORLY Coastal Crush. Letnia kolekcja to prawdziwa feria barw. Za chwilkę same się przekonacie.

Lato to ferie barw, które są wszędzie wokół nas. Piękne zachody słońca, kolorowe drinki czy szalone kreacje na wieczornych dyskotekach. Wszystkie kolory kojarzące się z letnim szaleństwem możesz mieć od dzisiaj także na swoich paznokciach dzięki nowej kolekcji ORLY. W pakiecie COASTAL CRUSH znajduje się 6 niesamowitych kolorów, gdzie każdy jest inny a przy tym jednakowo letni, dlatego każda gotowa na letnie szaleństwo kobieta znajdzie coś dla siebie.


Każda z nas znajdzie odcień dla siebie:

  • No Regrets - neonowy, ciepły odcień różu (aparat zjadł ten piękny, soczysty kolor),
  • Summer Fling - brzoskwiniowy neon,
  • Surfer Dude - intensywny, neonowy pomarańcz z czerwonymi tonami,
  • Under The Stars - metaliczny granatowy z mikroskopijnym shimmerem,
  • For The First Time - miks różu i fioletu, trudno kolor do sfotografowania, na żywo jest m-e-g-a,
  • Sea You Soon - niebiesko - turkusowy z delikatnym shimmerem.


 Kolory zachwycają, na żywo jeszcze bardziej!
Który z nich skradł Twoje serce? :)


Komentarze

  1. Nigdy nie spotkałam się wcześniej z tą Marka Ale kolory prezentują się całkiem fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie slyszalam o tej firmie. Lakiery bardzo ladne maja kolory. Ciekawe jak się utrzymują na paznokciach? I gdzie mozna kupić

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory może nie są bardzo oryginalne, ale wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory, ciężko się zdecydować na jeden konkretny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze "świętej trójcy" amerykańskich lakierów wypróbowałam już China Glaze i Essie, ale za Orly jakoś nie mogę się zabrać. ;) Podoba mi się bardzo ten fiolet, ale brzoskwinia też jest niezła...

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolory, ja chyba jeszcze nigdy nie miałam lakierów orly

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mi się podobają, ale najbardziej te na ostatnich zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje serce skradł róż. Używam hybryd, ale chętnie go wypróbuję jak będę od nich odpoczywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki, każdy mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne kolory bardzo wakacyjne! Ja jestem zakochana w żelach i hybrydach. Maja takze ogromna ilość kolorow i wszelkich dodatkow. Nihdy nie mige sie zdecydować jakie teraz zrobic. Na wakacje bede na pewno miala taki sam kłopot. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
  11. No Regrets od momenti, gdy po raz pierwszy pomalowałam nim próbnik! To jest tak niesamowity intensywny, żelkowy odcień, że nosiłabym go na paznokciach cały czas!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics