Orly Coastal Crush Collection Summer 2017 - Summer Fling

Hej! Dzisiaj przedstawię Wam pierwszy lakier z letniej kolekcji Coastal Crush marki Orly. To absolutny must have tego lata! Mowa tu o Summer Fling! Kolor ten, to prawdziwa, wakacyjna petarda czyli brzoskwiniowy, lekko rozbielony neon. Nie sposób go nie zauważyć spośród całej kolekcji, która jest na prawdę moim zdaniem bardzo udana. Kolory są boskie, jeśli nie widziałyście to odsyłam Was do wcześniejszego wpisu TU


Lakier o żelkowej konsystencji, kryjący przy trzech cienkich warstwach. Jako, że moja płytka paznokci nie jest zbyt długa, to nie zauważycie przezroczystych końcówek paznokci. Lakier bardzo dobrze rozprowadza się po płytce, szybko wysycha i ładnie błyszczy. Z tego co pamiętam dodałam warstwę mojego ulubionego nabłyszczacza Orly Glosser. Nie odnotowałam aby lakier smużył bądź robił bąbelki.





Komentarze

  1. Twoje paznokcie mogłabym podziwiać godzinami, niezależnie od koloru lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor, mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski kolor, mam coś podobnego z Morgan Taylor ale nie jest taki wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor, bardzo w moim guście. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest ten odcień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Cala trojka jest piekna!

    Dodaje do obserwowanych.

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę wygląda pięknie! Ma cudowny kolor, taki letni ;)

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy kolejne przypadną Ci do gustu? :)

      Usuń
  9. No ładny, ładny. Masz rację, cała ta kolekcja jest bardzo udana, chociaż ma bardzo intensywne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomina mi trochę kolekcje lakierów hybrydowych semilac by margaret :)

      Usuń
  10. Oj ładny ten kolor. Idealny do opalonych dłoni. I jak pięknie prezentowałby się na stopach !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę na dniach robic nowy pedicure to może właśnie nim pomaluje :)

      Usuń
  11. Aplikacja też jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics