Catrice ICOnails Gel Lacquer - 05 It's All About That Red

Cześć! Dawno, a nawet bardzo dawno nie pokazywałam lakierów marki CATRICE, z uwagi na ich słabą dostępność. W jednym z pudełek kosmetycznych ShinyBox trafiłam w piękną czerwień ICOnails o nazwie 05 It's All About That Red. Przyznam, że to jedna z ładniejszych czerwieni drogeryjnych, której warto się przyjrzeć. 



Seria lakierów ICOnails charakteryzuje się tym, że lakier ma utrzymać się na paznokciach aż 7 dni. Ostatnio często nie zmieniam kolorów, bo nie mam na to czasu, także z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że lakier daję radę pod warunkiem, że odpowiednio przygotujecie płytkę paznokci. Do tego uniwersalny kolor czerwony pasuje niemalże do wszystkiego. Lakier ma fajną konsystencję, nie za rzadką nie za gęstą, a pędzelek sam sunie się po paznokciach. Dodam, że pędzelek w tym lakierze jest grubszy, przypomina mi swoją wielkością ten z Orly.  Dodatkowo nakrętka jest zdejmowana, co widać na pierwszym zdjęciu. Design buteleczki bardzo na plus, jest inna niż wszystkie ... 


 Jak widać czerwony to nie tylko kolor miłości, to mój codzienny kolor!

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. przepiękne kolory czerwieni! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny odcień, przymierzam się do tej nowej serii lakierów, ale z drugiej strony chciałabym nieco ograniczyć swoją kolekcję, więc odkładam zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna czerwień, lubię ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czerwień :) Ja z serii ICON mam metaliczne brązy i jestem nimi zachwycona. Jedna warstwa i po sprawie. A jak pięknie stemplują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień. 100% klasyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście piękna ta czerwień, niesamowicie intensywna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą czerwień i bardzo ją lubię. Wygląda niezwykle elegancko na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te nowe formuły Catrice, szczególnie czerwienie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics