Orly Kolekcja Pastel City wiosna 2018 cz.1

W tym sezonie ORLY obiera koncepcję betonowej dżungli i odświeża ją na wiosnę – wypełnia ją połyskującymi, pastelowymi kolorami z wykwintnym metalicznym wykończeniem. Pozwól, aby Pastelowe Miasto ORLY cię ośmieliło. Od opalizującej zieleni po różową gumę balonową, te elektryzujące odcienie emanują wibrującą energią tętniącego życiem cyber miasta.



W tym wpisie pokażę Wam zdjęcia pierwszej pastelowej trójki Cyber Peach Power Pastel i Pink Noise, zaś w kolejnym - lakiery metaliczne Electric Jungle, Lilac City i Metallic Haze. Mam nadzieję, że taki układ Wam się podoba :) Kolory utrzymane są w wiosennej kolorystyce. Lubię kolekcję, które mają mieszane wykończenia ponieważ wydają się być ciekawsze i urozmaicone.


Cyber Peach - brzoskwiniowy, mocno rozbielony mający poniekąd waniliowe tony. Lakier kryje przy dwóch warstwach, pierwsza trochę smuży jak to bywa w lakierach pastelowych, druga wyrównuje. 



Pink Noise - lekko koralowy, różowawy, ale też brzoskwiniowy. Najlepiej malowało mi się właśnie tym kolorem. Na paznokciach 2 warstwy. 


Power Pastel - mocno rozbielony, pastelowy róż. Podobnie jak pierwszy lakier, lekko smuży. Na paznokciach 2 warstwy.



Co sądzicie o pierwszej trójce?




Lakiery dostępne na stronie orlybeauty.pl od 1 marca, swoją premierę będą mieć na targach Beauty Forum w dniach 3-4 marca br. 



Komentarze

  1. piękne kolory :D Lubię takie pastelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kolorystyka i te Twoje bajeczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej trójki jakoś najbardziej polubiłam się z cyber peach, a najmniej z pink noise ;) ale super, że wszystkie te jasne kolory kryją już przy dwóch warstwach

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne kolory :) Uwielbiam takie piękne pastele

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemne. Podejrzewam, że będą się pięknie prezentować do opalonych dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory! Takie zróżnicowane kolekcje też fajnie się uzupełniają, bo po pomalowaniu paznokci dwoma lakierami, o dwóch różnych wykończeniach dłonie już nie wyglądają tak nudno, coś tam już się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje kolory! Cyber Peach to idealny nude :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremowe kolory są bardzo ładne, idealnie wiosenne ale kolekcja nie porwała mnie niestety!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest ta kolekcja, idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodka kolekcja, idealna na nadchodzącą wiosnę! Muszę przejrzeć moją kolekcję lakierów, mam wrażenie, że brakuje mi takich delikatnych pasteli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pink Noise najbardziej podoba mi się z tej trójki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics