Colour Alike Kolekcja wiosna/lato 2018 - 666 Arcadia i 74 Pink Lavender (stempel)

Hej! Dzisiaj przedstawię Wam bardzo proste zdobienie z użyciem dwóch najnowszych lakierów 666 Arcadia (do malowania) i 74 Pink Lavender (do stemplowania). Z tego co pamiętam użyłam tu płytki B. Loves Plates B. 07 beauty of simplicity. Jeśli chcecie się zapoznać z jej pełną recenzją to odsyłam Was TU. Płytka ma wzory bardzo uniwersalne, pasujące niemalże na każdą okazję, także warto ją mieć.




Pod względem kolorystycznym, to jeden z lepszych egzemplarzy. Żywy, intensywny zielono - seledynowy kolor, taki iście wiosenny! Aplikacja rewelacyjna, ładnie się aplikuje i poziomuje. Do tego 2 cieniutkie warstwy w zupełności wystarczają. 


Aby urozmaicić mój manicure, dodałam wzorek z płytki B. Loves Plates B.07 beauty of simplicity w kolorze Pink Lavender. Zdobienie wygląda nadal bardzo taktownie, delikatnie ale wzór i wykończenie lakieru metalicznego dodaje trójwymiaru. Lubię takie delikatesy, nie koniecznie na wszystkich paznokciach. Całość utrwaliłam Seche Vite.


 Co sądzicie, podoba się, kolory współgrają?
Lakiery i płytki dostępne na colorowo.pl i aukcji allegro B. Love Plates

Komentarze

  1. Super wzorki na paznokciach ;)

    https://makijazagi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Taki typowo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie patrzeć to lakier pochodzi z kolekcji wiosennej 😁

      Usuń
  3. To zdobienie dodało tego czegoś!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny wiosenny mani :)

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, nietypowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kolor, ja dziś na paznokciach mam granat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie kolorystyczne. Ta zieleń jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdobienie :) B. Loves Plates B. 07 beauty of simplicity jest naprawdę cudowna, uwielbiam ją używać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten stempelek, wygląda jak namalowany wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spodziewałam się, że to połączenie tak bardzo mi się spodoba. Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics