Orly Breathable Pep In Your Step

Hej hej! Lubicie różowe paznokcie? Jeśli tak, to lakier Pep In Your Step może Wam się spodobać, a raczej powinien! Jeśli chcecie zagłębić się w temat lakierów z serii oddychającej Breathable to odsyłam Was do mojego pierwszego wpisu na ten temat TU.




Lakier Pep In Your Step w kolorze różowym o wykończeniu kremowo - żelkowym. Lakier kryje przy nałożeniu 2 warstw, ładnie błyszczy, poziomuje się i szybko wysycha. Co ważne w systemie Breathable to to, że lakier nakładamy sam solo, bez użycia bazy i topu. Faktycznie lakiery z tej serii nie wymagają nałożenia topu bo bardzo dobrze się prezentują. Manicure jest bardzo atrakcyjny i cieszy oko. 


Na zakończenie podsyłam Wam jeszcze link do bardzo dobrego białego koloru, który uważam warto mieć! White Tips Was nie zawiedzie! :)



 Instagram  @antii_ecosmetics



Komentarze

  1. jaki on jest śliczny! ja nie wiem, ale dla mnie róż to taka podstawa jak dla wielu ludzi czerwień ;) i ten kolor wpisuje się w to idealnie. a ta oddychająca seria jest bardzo fajna, więc to musi być super lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek :) Ja teraz już tylko hybryd używam..

    OdpowiedzUsuń
  3. orly mam w planach juz od kilku lat i jakos nie wychodzi:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja miłość do tego typu różu chyba nigdy nie przeminie. Śliczność!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics