B. Loves Plates ♥ B. 11 summer paradise ♥ and tropical mani

Hejka! Od jakiegoś czasu zbieram się z zamiarem pokazania Wam już dobrze znanej, jedenastej płytki B. Loves Plates zatytułowanej "summer paradise". W małym skrócie powiem, że to długo wyczekiwana płytka przeze mnie, z uwagi na to, że zawiera motywy wakacyjne, tropikalne, a ja takie bardzo lubię. Jak patrzę na jej wzory to muszę stwierdzić, że to płytka całoroczna, bo przecież nawet jesienią mogą fajnie wyglądać na paznokciach flamingi, monstery czy ananasy! Prawda? Ale do rzeczy, zapraszam do zapoznania się z moją opinią a także na szybkie zdobienie z jej użyciem.




Płytka pokryta jest niebieską folijką, którą należy ściągnąć. Od spodu zawiera duże logo firmy B. Loves Plates. 




Znajdziemy na niej 17 wzorów całopaznokciowych i 15 mniejszych wzorów. Obrazki możemy odbijać na paznokcie jako wzór całopaznokciowy, ale także możemy pobawić się w kolorowanie. Obie metody bardzo fajne, można się bawić do woli. Moimi ulubionymi wzorami są flamingi, monstery, ananasy, hibiskusy .... hmm dobra nie będę wymieniać, bo na to wygląda, że chyba wszystkie wzory zaraz wymienię, także, cała płytka jest na prawdę fajnie skomponowana. Wzory jak najbardziej przemyślane. Każdy z nich odbija się doskonale (jak mi się uda to wrzucę jeszcze wszystkie ostemplowane wzory). I co jeszcze mogę Wam powiedzieć? Koniecznie musicie ją mieć jeśli jeszcze nie macie :)
Wymiary płytki: 9,5cm x 14,5cm (długość x szerokość)

Ilość wzorów: 32

Wymiary wzorów: 1,6cm / 1,7cm x 2,0cm / 2,1cm



A teraz zapraszam Was na moje pierwsze mani z użyciem tej płytki (oczywiście już nie pierwsze, ale pierwsze które Wam tu pokazuję).

Wszystkie tropikalne wzory oczywiście skojarzyły mi się z najnowszą kolekcją lakierów marki Orly Neon Earth! Żar tropików wita :-) Uwielbiam pić herbatę z hibiskusa, dlatego mój pierwszy mani będzie przedstawiać kwiaty hibiskusa. Niebieskie? A czemu nie? :) Moją bazą jest ulubiony lakier Orly Blazing Sunset, na to przystęplowane limonkowe gałązki z płytki Aliexpress (Colour Alike 67 Lime Punch) i naklejki hibiskusa (Colour Alike 71 Blue in Green). Całość utrwaliłam niezawodnym Seche Vite. Całość wygląda tropikalnie, wakacyjnie a do tego cały mani pięknie błyszczy. 




Jeśli jeszcze nie macie płytki to odsyłam Was od razu do sklepu :)

Instagram  @antii_ecosmetics

Przy okazji zapraszam Was już w dniu dzisiejszym na konkurs, 
który pojawi się wieczorem na moim IG!

Który ze wzorów podoba Wam się najbardziej?

Komentarze

  1. Wow, jakie piękne i dopracowane, no boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plytka jest naprawde swietna. Genialne sa te wzory

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam swoją B.11. Genialna jest. Prześliczne mani z nią stworzyłaś. Też planowałam zrobić zdobienie z tym Orlikiem i B.11 a teraz będzie, że zgapiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ja chetnie obejrzę taki odwzorowany mani także działaj 😊

      Usuń
  4. Bardzo urocze wakacyjne zdobienie wyszło! Podoba mi się też zestawienie kolorystyczne, nie można przejść obok niego obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta płytka jest genialna! Muszę ją w końcu użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z moich ulubionych płytek Ani!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny mani! Zazdroszczę talentu - dla mnie te blaszki to czarna magia...:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics