Monstera Nails

Hej! W tym sezonie bardzo modny stał się motyw Monstery. Nic dziwnego, bo to wdzięczny wzór, zarówno na paznokciach, jak i w modzie, wystroju wnętrz. Zresztą od dawna lubię florystyczne wzory na paznokciach, bo  wyglądają  dobrze. Wzór  znalazł się nawet w najnowszej płytce od B. Loves Plates, którą pokazywałam we wcześniejszym wpisie, o TU






I takim właśnie sposobem liście monstery wylądowały na moich paznokciach. Bardzo lubię połączenie brzoskwini/pomarańczy właśnie z zielenią. Jak widać wzory odbiły się bezbłędnie, a to wszystko za sprawą genialnego stempla Jumbo by BLP i lakieru Colour Alike. Całość utrwaliłam Seche Vite.



Dla urozmaicenia, chwyciłam po matowy top marki OPI i zmatowiłam paznokcie, na których widnieją wzory. Przyznam, że efekt również ciekawy. Ciekawa jednak jestem, który Wam bardziej się podoba? Mojemu sercu jest bliżej do glossy, ale drugiej wersji nie mówię nie :)




Instagram  @antii_ecosmetics

Koniecznie wejdźcie na mój IG, trwa konkurs!






Komentarze

  1. Cudowny kolor, cudowne zdobienie i oczywiście cudowne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor,. a te listki na nim świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te wzorki, są niespotykane na codzień w takich ubarwieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie wiem czemu ja jeszcze nie zmalowałam żadnej monstery u siebie. Przecież to taki fajny wzór! A baza ma piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem tej fascynacji ta roslina:). Dla mnie nie jest jakas wyjatkowa :D. Natomiast mani jak zwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błysk wygląda według mnie lepiej, niż mat, chociaż ten drugi wcale nie prezentuje się źle ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics