ornament and sands nails

Cześć! Dzisiejszy wpis będzie "na bogato" ponieważ pokażę Wam dwa zdobienia z użyciem lakierów z najnowszej kolekcji Neon Earth by ORLY. Lakierów chyba nie muszę przedstawiać, bo ostatnio często przewijają się na moim Instagramie. Zdobienia również możecie tam oblukać :)




Pierwsze zdobienie z bardzo zdobnym Valley of Fire. To lakier, który według mnie jest najmniej urodziwy spośród całej szóstki, ale w połączeniu ze stemplami ma super moc. O tym przekonałam się nie raz. Ubrałam go wzór z płytki B. Loves Plates B. 06 Classy and Chic (pełną recenzję płytki znajdziecie o TU). Lakier stemplowy to Mundo de Unas - Gold. Nie wiem jak Wam ale ornamentyczne wzory kojarzą mi się ze złotem :)


Drugie mani, z użyciem lakieru Moon Dust. Od razu lakier skojarzył mi się z delikatnym, cieplutkim, lecz jeszcze nie nagrzanym słońcem piaskiem. Tutaj użyłam płytki, do której mam szczególny sentyment MoYou Sailor Collection - 04, ponieważ była jedną z moich pierwszych płytek, nie tylko tej firmy, ale ogólnie. Ekscytacja była niesamowita używając jej :) Na kolor bazowy, nałożyłam pod wzorek lakier MAGA z kolekcji Księżyce Jowisza - 804 Autonoe. Lakier Autonoe to topper, składający się z błyszczących drobinek brokatu, które niesamowicie wyglądają w świetle sztucznym, bądź w promieniach słońca. Całość wyglądało na prawdę bajecznie, a zdjęcia niestety tego efektu nie oddają. Na to zaś wzorek odbiłam lakierem Colour Alike





Instagram  @antii_ecosmetics

Ciekawa jestem które zdobienie podoba Wam się bardziej 1 czy 2? 
Dajcie znać, będzie mi miło :)




Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ta kolekcja, a szczególnie lakier Valley of Fire, więc ja stawiam na pierwsze zdobienie. Bardzo lubię taką kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie mani bardziej wpisuje się w moje upodobania kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest prawdziwą petardą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te drugie bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie mani zdecydowanie bardziej do mnie przemawia - piękne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się podoba bardziej pierwsza propozycja. Wygląda tak barokowo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics