Mistero Milano - Baza Flexi

Wracając z targów Beauty Forum byłam w pełni przekonana, że przyjechał ze mną Top Flexi. Po domowych oględzinach torby zobaczyłam, że to jednak Baza Flexi. Dobrze i nie dobrze, bo jak się okazało to już mam bazę flexi, ale jej nigdy za dużo! Od razu mogę Wam zaśpiewać jak z nut, że jest bardzo fajna! Ale po więcej szczegółów zapraszam Was poniżej ;)


Lakier hybrydowy BAZA FLEXI to produkt nowej generacji. Innowacyjna formuła to efekt wielomiesięcznych badań i testów. Dzięki temu udało się nam stworzyć lakier, który dopasowuje się do elastyczności naturalnej płytki. Tworzy z nią jedną całość, dzięki czemu jest nieprawdopodobnie trwały i przyczepny, nawet do kilku tygodni. Lekko gęsta konsystencja pozwala na pewną aplikację bez obawy o zalanie skórek. Baza FLEXI pozwala na delikatne przedłużanie paznokci jak również idealnie nadaje się do metody kombinowanego manicure.


Baza Flexi jest ze mną od około roku. To moja ulubiona i jedyna baza pod lakier hybrydowy. Baza Flexi ma wiele zalet m.in. :  dopasowuje się do naturalnej płytki paznokcia, dobrze się poziomuje, tworzy ładną krzywą C, nie zalewa skórek, ma dobrą przyczepność. Konsystencja bazy jest lekko gęsta dzięki czemu możemy lekko nadbudować paznokieć, a także przedłużyć. Baza ostatnio posłużyła mi do uzupełnienia żelu (w miejscu braku żelu delikatnie nadbudowałam, podniosłam paznokieć - tzw. lukę). Baza flexi ma przezroczysty kolor i utwardza się 15-90 sekund w lampie LED lub 120 sekund w lampie UV. Ma troszkę dziwny, na szczęście ulotny zapach. Baza flexi występuję w dwóch pojemnościach: 6 ml i 11 ml. Posiadam obie wersję. 



Używałyście Bazy/Topu Flexi? 
Jaka baza i top są Waszymi ulubionymi?

Komentarze

  1. Nie znam tej bazy. Nie mam też żadnego produktu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji stosować tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco ;) Wcześniej nie słyszałam o produktach tej marki.

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam takie nietypowe pytanko - gdzie kupiłaś te piękne białe dynie? <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyńki kupiłam na osiedlowym rynku od starszego Pana:)

      Usuń
  5. Ta baza jest boska 😊 ideał jak dla mnie, mam wrażenie że trochę mało wydajna a to szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Baza wydaje się idealna dla mnie :) Muszę sprawdzić! Oddaj mi białe dynie, szukam ich tyle czasu :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar ją za jakiś czas kupić, bo tyle osób chwali!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics