Mistero Milano Kolekcja Dark Avenue - Zmysłowy dotyk | Gwieździste niebo | Zaćmienie słońca

Hi! Kocham zwykłe, tradycyjne lakiery do paznokci, ale od kilku miesięcy bacznie ćwiczę manicure hybrydowy, właściwie kombinowany. Śmiało mogę powiedzieć, że wskoczyłam na level wyżej i potrafię to robić. Czuje się coraz pewniej i wiem, że to mi wychodzi. W końcu to #myhobby ! Polubiłam się z hybrydą, ona mnie też polubiła! Z tej okazji chciałabym powrócić do Was z wpisami z manicurem hybrydowym i przy okazji zaprezentować 3 kolory z najnowszej kolekcji Dark Avenue by Iwona Kiwacka - Majerczyk od Mistero Milano. Kolory proste i klasyczne, same piękno. Kolekcja liczy aż 10 iście jesiennych kolorów, ja wybrałam akurat te 3, które najlepiej do mnie pasują. Zapraszam!





Jak już wspomniałam, kolekcja liczy 10 mocno nasyconych i głębokich kolorów, które wyglądają niepowtarzalnie zarówno w błysku jak i w macie. Kocham błysk, ale mat w tym przypadku wygląda obłędnie! Na Instagramie możcie obejrzeć mnóstwo inspiracji właśnie tymi kolorami. Dodam jeszcze, że każdy manicure został wykonany przy użyciu bazy/topu 2 w 1 do lakierów hybrydowych

Pierwszy z moich kolorów to 1101 Zmysłowy dotyk | Sensual Touch - przepiękna, idealnie kryjąca, głęboka i mocno nasycona magenta! Lakier jest mocno napigmentowany, maluje się nim  fantastycznie, sam się poziomuje, jest gęsty i nie rozlewa się przy skórkach. Hybryda - ideał! Hybrydy od numeru 1100 do 1105 mają zmienioną formułę. Szczerze? Czuć to - mogłabym mieć je wszystkie!


Kolejny to absolutnie mój must have tej jesieni i nie tylko, zaskoczę Was bo to hybryda numer 1104 Gwieździste niebo | Starry Sky - obłędny, soczysty odcień granatu z domieszką rozbielonego kobaltu - co za odcień :) Podobnie jak poprzedni lakier, ma zmieniona formułę. Aplikacja jest bardzo wygodna, lakier sam się poziomuje i nie rozlewa na boki, idealny do manicure kombinowanego. Ma mocne krycie, już pierwsza warstwa wygląda idealnie. 



Niestety, bo już ostatni kolor z kolekcji Dark Avenue to 1056 Zaćmienie słońca | Eclipse - piękny marsalowy odcień bordo. W zależności od kąta padania światła potrafi być bordem lub oberżyną. To idealny miks tonów śliwki, bordo i gorzkiej czekolady. Ma podobną konsystencję do pozostałych lakierów hybrydowych Mistero Milano, jest mniej gęsty niż poprzednie dwa. Ma dobre krycie ale potrzebuje 2 warstw. 



 Dajcie znać, który z kolorów podoba Wam się najbardziej!

 Instagram  @antii_ecosmetics

Komentarze

  1. Wszystkie są piękne, nie umiem wybrać który skradł moje serce najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie ten 1101 cudownie wygląda na pazurach 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo całkiem przypadkiem właśnie mam odcień bordowy na swoich pazurkach jest świetny i bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magenta najpiękniejsza! Mogłabym nosić taki kolor przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku chciałam napisać, że kobalt jest najładniejszy, ale po obejrzeniu zdjęć stwierdzam, że w sumie każdy z tej trójki mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG! Ten kobalt jest absolutnie fantastyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Magenta i kobalt😍 Jakie to piękne nasycone kolory! Gdy kiedyś wrócę do hybryd (póki co od stycznia mam przerwę) to zagoszczą w mojej kolekcji na bank.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała trójeczka wygląda pięknie! Ciężko jest mi wskazać jednego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają. Nie umiałabym wskazać faworyta :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics