Colour Alike Wiosenne Holo #512

Wiosenne holo Colour Alike to także lakier z numerem 512. Colorowo opisuje lakier jako rozbielony zielono-niebieski (morski) kolor,  połyskujący holograficznymi złotymi drobinkami. Holo 512 podobnie jak pozostałe lakiery z tej kolekcji daje nam delikatny efekt. Jest ładne, ale 513 zrobił na mnie większe wrażenie, jeśli jeszcze nie widzieliście to możecie zobaczyć o TU


Lakiery dostępne na www.colorowo.pl
Jeśli jeszcze nie wiecie, to obecnie trwa promocja na lakiery Black Saint i Sinner Lady
Ciekawa jestem Waszej opinii o #512, dajcie znać czy Wam się podoba :)
antii 

Komentarze

  1. śliczny!!

    Uwielbiam takie kolory!!

    Jak dla mnie w 513 za bardzo złoty przebija...

    OdpowiedzUsuń
  2. ten też piękny! sama nie wiem, który lepszy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobił na mnie duże lepsze wrażenie niż 513, bo przypomina mi wodę w oceanie na jakiejś egzotycznej plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem jest dość mocno podobny do poprzedniego, ale chyba ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście morski :) ładny!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny jest ten kolor. chyba muszę w końcu wypróbować te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo, że obydwa są super, to moja miłość do niebieskości decyduje na korzyść powyższego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny holograficzny ale ja lubię te ulozone linearnie ;) chociaż z rozproszonymi drobinkami mam 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny!! Nie mogę się zdecydować, który kupić z najnowszej kolekcji, więc chyba wezmę wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej jaki cudny! Chcę go! <3 513 też mi się podoba, ale ten jednak bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics