Golden Rose Rich Color #24

Tą cudowną czerwień warto pokazać! Nie wiem jak u Was ale w moim przypadku kolor czerwony  gości coraz częściej na paznokciach. Po prostu lubię taką klasykę i już! :)
Czerwień z numerkiem 24 od Golden Rose, to bardzo udana emalia. Lubię ją za pigmentację, dobre krycie, niezły połysk. Trwałość również niczemu sobie. Przez stemplowanie zżyłam się szczególnie z serią Rich Color, dla mnie najlepsze lakiery i przy okazji w bardzo dobrych cenach. Moja gromadka nadal się powiększa i mam chrapkę na nowe kolory, a co kiedyś je sobie kupię :))


Jak widzicie lakier świetnie wygląda solo, ale również nieźle odbija się przy stemplach, 
polecam wypróbować, bo warto :)

 Macie swoją ulubioną czerwień? Jeśli tak, to jaką?

antii


Komentarze

  1. Mam tą samą :) niestety już na wykończeniu, bo zgęstniała i ciężko wydobyć resztki z buteleczki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona to Celebrity Bash Rimmela, bardzo podobna do tej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pomalowałam pazury czerwienią od GR. Ale inny mam lakier.
    I ni mam niestety takich pięknych paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i uwielbiam. U mnie jest to TA klasyczna czerwień, zawsze najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też coraz częściej czerwień gości na paznokciach, jest taka kobieca! :) Najbardziej lubię tą jasną i ostrą, ale szukam też bardziej klasycznej - chyba właśnie takiej jak ten GR. ;) Dopisuje go do swojej listy na kolejne grupowe zakupy. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwień zawsze i wszędzie! a ta ma świetny odcień z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle elegancki odcień, ale chyba nie każdemu przypadnie do gustu ze wzgledu, że jest dość ciemny i chyba w zimnej tonacji.
    Ale na Twoich paznokciach wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie, cudowny odcień i kolor czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor ;) ja szaleję teraz z pastelami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kolorek ;) Najwięcej lubię właśnie czerwień na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, muszę mieć tą sztukę, cudowna :)
    moja ulubiona czerwień to Essie hip-anema, ale bardzo podobna jest też z Rich Colorów nr 53, tyle że to co wymieniłam to takie mega krwiste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna głęboka czerwień ! Moja ulubiona czerwień to Rimmel - Sun Downer. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta seria lakierów podbiła moje serce i doprowadza do bankructwa mój portfel.
    B. ładny odcień ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny jest. Czerwień idealna jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda jak wiśnie :) cudo !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics