Colour Alike Wiosenne Holo # 511

Colorowo w ostatnim czasie rzuciło nam partię atrakcyjnych fioletów, do tego wszystkie o wykończeniu holograficznym. Dla przypomnienia były to Jeżyce i Figa z makiem, a w wiosennym wydaniu możemy zobaczyć nieco jaśniejszy odcień lawendowy, czyli nr 511 (jeszcze bez nazwy). Gdyby pomalować tą trójką paznokcie mogłaby wyjść bardzo ciekawe ombre.

Colorowo opisuje rozjaśniona lawenda, połyskująca holograficznym złotem. To już ostatni lakier z wiosennej kolekcji Colour Alike. 

Jak zdążyliście się zorientować lakiery ani kolekcja nie mają swoich nazw. Dla przypomnienia jeśli chcecie być autorem nazwy dla danego lakieru wejdźcie na profil Colorowo tam trwa konkurs na nazwy, a jeśli chcecie zostać autorem nazwy kolekcji zapraszam na profil Antii - oba konkursy trwają do 9 maja północy, także czasu coraz mniej, zachęcam! Więcej szczegółów na FB i TU.

W KONKURSIE na nazwę kolekcji do wygrania cztery lakiery w Wiosennej Kolekcji 2014 !


510 || 511 || 512 || 513

Jeszcze raz zachęcam do zabawy na FB!

Dajcie znać, który z czwórki najbardziej Wam się podoba!

antii 

Komentarze

  1. cudowne wszystkie <3 512 najbardziej mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się wszystkie podobają, nie umiem wybrać który najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie sa przepiekne, ale gdybym miala wybrac jeden jedyny to bylby to 513:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To właśnie fiolet najbardziej skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta lawenda na paznokciach, szkoda, że nie używam fb. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor. Z całej kolekcji jest najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne, ale gdybym miała się na jakieś zdecydować to 511 i 513 :p

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten kolor :) ten lakier jako pierwszy miałam na paznokciach jak tylko listonosz przyniósł Colorową paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny! Najbardziej z tej 4 podoba mi się chyba błękit :) a potem ten fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 511 i 512 będą moje, na pewno! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie kolory szczególnie mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś dostałam nr 512, bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics