Models Own Polish for tans - Beach Bag

Torba plażowa w kolorze neonowej a może i pastelowej brzoskwini? czemu nie, w wakacje wszystko dozwolone! Chciałam Wam przekazać, że właśnie znalazłam swoją idealną brzoskwinie. Spełniła moje oczekiwania tzn. kolor taki jak lubię, bezproblemowa aplikacja a do tego kryje już przy jednej warstwie! Ja oczywiście dołożyłam jeszcze jedną dla zasady, ale przy jednej dobrze wygląda. Beach Bag jest to prostu genialna i nawet nie chcę się z nią rozstawać! Jeśli szukacie fajnej brzoskwinki to śmiało ją polecam, bo jest warta każdej złotówki. Na początku tygodnia pokazywałam neonowy żółty, czyli Bikini, kto jeszcze nie widział to zapraszam :)


By ładniej prezentowała się dorzuciłam warstwę Instra-Grip by Sally Hansen. Kolor fantastycznie podkreśli letnią opaleniznę (której w tym roku nie będę mieć :P ).


Przyznam, że kolekcja Polish For Trans skradła moje serce! <3

Bikini || Beach Bag || Sun Hat || Flip Flop || Shades


Lakiery dostępne u MAANI
Lubicie takie kolory na paznokciach?

antii

Komentarze

  1. genialny ! :) i jak pięknie pomalowane paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. pastelowy neon, cudo! chyba ją sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest, uwielbiam takie kolory :)

    Btw. nazwa kolekcji to nie polish for trans, tylko for TANS - dla opalonej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego ja teraz nie mogę sobie na nia pozwolić?? :( Cudownie wygląda na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. No rewelacja!! Bez dwóch zdań! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny kolor no i perfekcyjnie pomalowanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny kolor! naprawdę brzoskwinia idealna.. do tego takie krycie.. WOW... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest mega wspaniały, jak tylko będę miała pieniądze na pewno kupię, bo jest tak samo niesamowity jak sobie wyobrażałam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, kolor ma idealny :) Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor i wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny! Uwielbiam takie kolorki na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  12. jest przepiękny! właśnie o takim marzę :) i to wykończenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ba-je-czny! Cu-do! :) Chcę go :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe, no mi też opalenizna z tym roku nie "grozi", ale chętni bym się w ten kolorek zaopatrzyła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolorek :) Nie przepadam za takimi na swoich paznokciach, bo jestem blada... Ale może po złapaniu kilku promieni słoneczka byłoby lepiej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolor :) idealny na jakieś wypady wakacyjne i plaże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzoskwinia zawsze świetnie się prezentuje na opalonej skórze, więc na wakacje kolor idealny. Ogólnie cała kolekcja strasznie (przez duże ,,S") mi się podoba. Gdyby nie to, ze tych lakierów mam za dużo, że nie nadążam z ich próbowaniem to bym się skusiła i to na całą piątkę :). Zostaje mi tylko z zachwytem (połączonym z lekką zazdrością) podziwiać te kolory na ekranie ;).

    *świetny pomysł na wakacyjny konkurs. Ja już zmalowałam coś w stylu marynarskim, ale opublikowałam na blogu. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze jakiś kreatywny pomysł, by się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny :D Mój ulubieniec z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś mi się zdaje, że nie pozostanę obojętna wobec jej uroku, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłam :) niestety aplikacja 2 warstw nie wygląda jak u Ciebie :P
    zdradź sekret tak pięknie pomalowanych paznokci :)
    kolor rzeczywiście jest przecudowny

    OdpowiedzUsuń
  21. To chyba mój faworyt z tej kolekcji! Jest absolutnie niepowtarzalny! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics