SP Salon Perfect - Robin's Egg

Kontynuując pokazywanie lakierów z SP Salon Perfect, chciałam pokazać Wam kolejny lakier o nazwie Robin's Egg. Jeśli nie widziałyście mięty z nutą pistacji to zapraszam do obejrzenia Mint Julep. To lakier z rodziny mieszańców czyli połączenie niebieskiego z zielonym . Jest kremowy i dobrze się nim maluje. 


Dla przypomnienia dodam, iż lakiery można kupić w niektórych drogeriach Hebe, a także na targach Beauty Forum. Z Waszych informacji, wynika iż w Hebe jest więcej dostępnych kolorów niż na targach, dlatego warto zawitać i skorzystać z tych dobroci :)


Który podoba Wam się bardziej TEN czy Mint Julep?


Przypominam o konkursie, więcej informacji TU!

antii

Komentarze

  1. Świetny kolor :) Super wygląda na paznokciach :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny! ale chyba jednak bym wybrała ten poprzedni, bardziej pistacjowy :)
    nie wiedziałam, że te lakiery można dostać w Hebe ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, ale na moich pazurkach takie zwykle niekorzystnie wyglądają :]

    OdpowiedzUsuń
  4. miętowy najlepszy na wiosnę :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale kolor fantastyczny. Uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie bardziej odpowiada mi ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy jest ten kolor, śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem ktory bym wolała : c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten jest dla mnie ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics