Konkurs na nazwę kolekcji dla wiosennych lakierów Colour Alike i lakier #510

W pierwszej części postu chciałabym Was zachęcić do wzięcia udziału w konkursie na 
NAZWĘ KOLEKCJI wiosennych lakierów holo! 
Zasady konkursu są proste i znajdziecie na profilu fb Antii.
Do wygrania atrakcyjna czwóreczka lakierów, są chętni ?

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=663093127091767&id=129815623752856

***

A teraz pokażę Wam kolejny lakier z tejże kolekcji, póki co jeszcze bez nazwy, z numerem 510.
Rozbielony amarantowy róż, połyskujący holograficznymi złotymi drobinkami.


Lakiery cechuje dobra przyczepność do płytki paznokcia. Aplikacja bezpropblemowa, lakier szybko wysycha. Jeśli nie widzieliście pozostałych kolorów to zachęcam do obejrzenia 513, 512, 511, 510.


Lakiery dostępne na www.colorowo.pl

Zapraszam do zabawy, 
antii

Komentarze

  1. Wszystkie kolory z tej kolekcji są piękne. Choć nie jestem jakąś wielką fanką różu - ten też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam różowe lakiery, a do tego te złote drobinki, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na paznokciach podoba mi się bardziej niż na zdjęciu butelki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem fejsbukowy tuman, mam tylko blogowego FB z którego nie mogę dodawać komentarzy :( mogę tylko udostępniać :( chciałabym zgłosić Hoola-Holo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor mam i bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne są wszystkie:)
    Wiosenna osłona kobiecości!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten róż wygląda bosko!
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics