Colour Alike 497 PZN Jeżyce - swatche

Następny lakier jaki wybrałyście na FB Antii do pokazania to Jeżyce! Niektóre nazwy lakierów nie wiele mi mówią co znaczą. W notce u Yasinisi dowiedziałam się, że Jeżyce to dzielnica Poznania. Swoją drogą gratuluję nazwy bo jest adekwatna do koloru i bardzo mi się podoba :))


Fioletowy holograficzny lakier, to jego byłam najbardziej ciekawa. Choć jest najmniej holograficzny spośród całej czwórki to ma swój urok i charakter :)


Kryje już przy pierwszej warstwie, ja nałożyłam dwie cieńsze. Szybko wysycha a w słońcu przepięknie się mieni. Wtedy najbardziej widać migoczące drobinki.



antii

Komentarze

  1. On będzie mój!! Jest śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniś z niego :) Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, ten mi się bardzo podoba :) Chociaż nazwy to one mają dziwaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy lakier :) Te srebrne drobiny fajnie się komponują z tym fioletem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wszystkie cztery holo z tej serii, a dzis na sobie Bamberkę :) i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezły ;) ja właśnie czekam na słońce żeby zobaczyć go w całej okazałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest!!! Bezapelacyjnie cudny.. I nie mówię tego tylko dlatego, że to "mój lakier" (choć nie ukrywam, że jestem dumna) ;)
    W ogóle cała kolekcja niesamowicie mi się podoba.. Poza nim mam Pyrkę i Maltankę i jestem w nich zakochana.. Colour Alike odwala kawał doskonałej roboty.. Mam nadzieję, że wypuszczą tę mini kolekcję ciemnych holo, o której wspominali.. Byłoby cudnie :)

    Ps. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżyce kojarzą mi się z książkami Musierowicz :)))
    A kolor piękny, coś mi się widzi, że cała kolekcja będzie u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny przydałby mi się taki ciemniejszy holuś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski kolor, muszę go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics