Przedpremierowa Kolekcja Nowych Lakierów Holograficznych by Colour Alike

W kolekcji miejskiej PZN ukazały się cztery lakiery holograficzne Bamberka, Maltanka, Jeżyce i Pyrka. Internauci i blogerzy są tak oczarowani, że na prośbę ich powstała nowa kolekcja HOLOGRAFICZNYCH lakierów wydana przez Colour Alike. Kolekcja ujrzy światło dzienne prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, lakiery trafią do sklepu, a już dzisiaj przedpremierowo możecie zobaczyć co takiego nas czeka!
Kolekcja składa się z czterech bardzo napigmentowanych kolorów. Kolory w buteleczkach wyglądają różnie, dlatego wrzucam większą ilość zdjęć, a już lada dzień będziecie mogli zobaczyć jak wygląda każdy z osobna na paznokciach. Przedstawiam Wam całą gromadkę :)



#500
 brązowy, podobny do Pyrki ale bardziej napigmentowany

#501
zielony

#502
fioletowy, podobny do Jeżyc ale ciemniejszy i bardziej napigmentowany

 #503
 burgund, ale ja tam widzę trochę malinowego różu



Trudno było mi złapać efekt holo w buteleczce. 
Szczerze, to na żywo lub na paznokciach wyglądają zdecydowanie lepiej ;)))

Napiszcie, który HOLO skradł Wasze serce <3
?

Komentarze

  1. Zielony! Pokaż zielony! ♥ ♥ ♥
    O mamusiu co za cuda!

    OdpowiedzUsuń
  2. który? matko jestem lakierową poligamistką. Zakochałam się we wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdraszczam przeokrutnie.. Piękne są !!! Najbardziej ciekawią mnie zieleń i burgund :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, zapowiadają się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brąz i zieleń <3 Czekam na prezentację na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są! Chcę wszystkie! Chociaż moim zdaniem brakuje jeszcze czerni i stalowej szarości :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie świetne i bardzo w moim guście.
    Zwłaszcza brązowy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony wygląda w buteleczce podobnie do Dragon'a A-England.
    Ciekawe kiedy pojawią się w sklepie, bo niestety wiem, że nie będę mogła przejść koło nich obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za zielonymi lakierami do paznokci, ale ta zieleń mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. burgund i zieleń mi się spodobały :) pozostałe za bardzo podobne do poprzednich

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolet jest przepiękny! Chociaż burgundem też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja brązów nie lubię, to tutaj proszę o ten kolor do Pyrki podobny :) wydaje się być najlepiej naholowany ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie będą moje :DDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się wszystkie, nawet ten zielony ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze, to żaden mnie szczególnie nie porwał. Zieleń, fiolet i brąz, to jak dla mnie odgrzane kotlety z poprzedniej kolekcji holo, a czerwień nie przypadła mi za bardzo do gustu (bardziej byłabym zadowolona z ciemnego bordo, bądź intensywnej, jasnej czerwieni).

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha moje zdanie już poznałaś :D Portki zgubione więc jest szał! ♥ Coś pięknego, wszystkie są boskie - nie mogę się doczekać jak wyglądają na żywo i na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa jak będą wyglądały na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O ja ... =] Cudeńka - zwłaszcza fiolet i bordo, ciekawa jestem efektu na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. trzy pierwsze to dla praktycznie nic nowego niestety, za to ten ostatni - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym była ciekawa foto porównującego chociaż butelkowo te holo i te z pzn... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie zrobiłam zamówienie kilku lakierów z Colour Alike. Zobaczymy jak się sprawują i wtedy na pewno przejrzę zbliżającą się ofertę :))

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolory :) ten burgundowy robi wrażenie, muszę na niego zapolować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics