Colour Alike 495 Maltanka - swatche

W kolekcji PZN mamy do wyboru cztery lakiery holo, w tym Maltankę, która dzisiaj debiutuje na blogu :)



Pokazywanie holosi zaczęłam od niebieskiej Maltanki, choć powiem szczerze, że średnio mi leży niebieski na paznokciach, coś sobie ubzdurałam i tak się mnie to trzyma :P



Lakiery o wykończeniu holograficznym PZN mają dużą zaletę, a m.in. to że kryją przy jednej warstwie! Bez ściemy, ale tak jest :)) Jak możemy zauważyć, efekt holo nie jest bardzo mocny, a raczej subtelny, choć mocniejszy jak tu na zdjęciach.


W słońcu, świetle żarówek pięknie migocze! W końcu to holoś :)

antii

Komentarze

  1. Piękny jest ! Przypomina mi lakier z Marizy z serii Briliant 7719, który mam i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam wszystkie holo z tej kolekcji i są super, choć wolę mocniejszy efekt jak np w Color Club :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go mieć bo jest fantastyczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to uwielbiam niebieskości :) Ten też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. liczyłam że te holo będą liniowe a nie rozproszone ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska jest !!!! Mam ją właśnie na paznokciach i napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny kolor *.* wow swietnie wygląda na paznokciach :)
    Obserwuje bo mi sie tu podoba :)

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie się mieni i kolor równiez śliczny ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię niebieski, chętnie pozbawię Cię tego kłopotu ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, szalenie podobają mi się te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest :) Holografy mają to coś w sobie, choć nie każdemu ten efekt się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladny :) choć inne z tej serii bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności, chyba złamię postanowienie i kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics