ORLY Secret Society Masked Ceremony - swatche

Na zakończenie dnia pokażę jeszcze jeden lakier o nazwie Masked Ceremony.

  

W czarnej bazie połączonej srebrnym shimmerem zatopione są maciupeńskie plasteki miodu w kolorze fioletowo - różowym, a także srebrne kwadraciki. Na paznokcie nałożyłam całe dwie warstwy, które szybko wyschły. Całość wygląda dosyć ciekawie i oryginalnie :)

 

***

Lavish Bash || Risque Encounter || Voyeuristic Adventure || Macabre Masquerade || Masked Ceremony || What's the Password


Lakiery w sprzedaży od 1 listopada 2013 roku www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. Według mnie jest coś dziwnego w tym lakierze i jakoś do mnie on nie trafia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz się nie dziwię, że B. na niego choruje. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek! Taki na aktualną porę roku :).

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, uwielbiam czerń w każdej postaci

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają w sobie coś, że chce się na nie patrzeć;)
    Lubię czarne lakiery, bo zawsze do wszystkiego pasują ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy dodał się komentarz :) piszę jeszcze raz :P
    świetny kolor i wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!! Trafia na moją wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! koniecznie muszę się w taki zaopatrzyć :>

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygląda... totalnie inny.. ciekawe tylko czy robi podobne wrażenie kiedy patrzy się na niego z więszej odległości.. tzn czy z daleka po prostu nie wygląda na zwykły, ciemny lakier?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolorek zdecydowanie jest w moim guście :)
    Do tego te drobinki.. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics