Colour Alike 491 PZN Kamlot - swatche

Na chwilę dałam Wam odpocząć od poznańskiej kolekcji PZN, ale w komentarzach przeczytałam, że nie potrzebnie, gdyż prosicie abym kontynuowałam dalsze pokazywanie kolekcji. Ciesze się, a colorowo tym bardziej :)))) Jako kolejny pokażę 491 Kamlot. Zapewne nie wszyscy wiedzą co oznacza nazwa lakieru, otóż Kamlot znaczy Kamień :)


Szarawo - wrzosowy odcień z dodatkiem zielono - niebieskiego shimmeru. Jeśli lubicie od czasu do czasu odpocząć od kolorów to polecam użyć Kamlot. Gdy się bliżej przyjrzymy ujrzymy drobne, migoczące drobinki na naszych paznokciach. Zdjęcia są pomniejszone, ale w pełnym formacie widać na paznokciach. Z daleka drobinek nie widać ...


Na pewno nie zawiedzie nas idealna aplikacja lakieru. Kryje przy dwóch warstwach.


Kamlot super sprawdzi się jako lakier bazowy pod stemple :)))


Lakiery, które pokazywałam:

antii

Komentarze

  1. Fajny - idealny do pracy.A drobinek to wcale nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny i nazwa fajna :)
    ten mikropyłek super, niby go nie widać, a sprawia, że nie wygląda plasticzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie nudziaki:D:Djest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby zwykły nude a ta poświata robi całą robotę :) Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej mi sie ten kolor podoba, szkoda tylko , że tak słabpo widąc pyłek...ja bym chiała tego pyłku zdecydowanie więcej :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! I też żałuję że shimmeru nie jest więcej tak, aby był widoczny bo to połączenie kolorystyczne moim zdaniem jest bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niepozorny, ale ładny.. Zdecydowanie zgadzam się, że będzie idealny pod stemple :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wielką fanką shimmeru nie jestem, lecz taki delikatny jest do zaakceptowania ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekny kolor, taki uniakatowy przez tyle migoczen:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny nudziaczek! Idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boski kolor ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze tak słabo widać na nim tę poświatę, zyskałby na urodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cholipka, skubany ma swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby zwyklak, ale takie właśnie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny jest! Mój portfel znowu ucierpi ;) aż wstyd się przyznać ale nie mam jeszcze ani jednego Colour Alike :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie spokojne tony, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie na niego zachorowałam ;) Cudo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics