Colour Alike PZN 496 Bamberka - swatche

Na sam koniec gorąca Bamberka! To już ostatni z kolorów kolekcji PZN Colour Alike <szkoda>
Na zakończenie dnia i tygodnia oraz kolekcji bardzo pozytywny kolor ...
Szmaragd, zieleń holograficzna :)


Kolor i wykończenie nieustannie przypominają mi zbliżające się małymi albo większymi kroczkami święta!
Choinka, ozdoby świąteczne, lampki choinkowe itd.

Drobinki najpiękniej wyglądają w świetle słońca, wtedy Bamberka nabiera charakteru bardzo optymistycznego. Kryje już przy jednej warstwie jak pozostałe holosie z tej serii :)) Kolor trudny do sfotografowania, ale w stu procentach aparat oddał realny kolor :) Jeśli nie macie pomysłu na Mikołajkowy prezent to polecam lakiery z kolekcji PZN. Wyjątkowa seria i gama kolorów :)



Lakiery, które pokazywałam:

To już koniec Chlip Chlip, chcę więcej takich cudownych i udanych kolekcji miejskich :)

<3

Komentarze

  1. Cudny! Jak go tylko dorwę gdzieś na mieście to biorę. Nie bardzo mi się chce przez neta zamawiać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor ! Ta kolekcja jest niezwykle udana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, o nie, o nie!!! Uprzejmie uprasza się o nie wodzenie mnie na pokuszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, mój ulubieniec zaraz po Jeżycach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny! Jak nie lubię zielonych lakierów tak ten mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny i chyba mój ulubiony z 4 holo z tej kolekcji :)
    p.s. jedyny minus: pobrudził mi skórki przy zmywaniu... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja....!!!!!! Boski kolor, takiego właśnie ostatnio bezskutecznie szukałam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity kolor! Hipnotyzujący wręcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, gapię się i gapię na te zdjęcia !

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics