Orly Secret Society What's the password? - swatche

Jak nie przepadam za rudzielcami na paznokciach, to tak muszę powiedzieć, że ten lakier 
What's the password? zdecydowanie przypadł mi do gustu. Oprócz koloru podziwiam jego 
wykończenie glasflecked :D


Mogliby dla mnie stworzyć specjalną kolekcję ze wszystkimi kolorami świata właśnie 
z takim wykończeniem ^^ 
Jest obłędny! 


***

Lavish Bash || Risque Encounter || Voyeuristic Adventure || Macabre Masquerade || Masked Ceremony || What's the Password


Lakiery w sprzedaży od 1 listopada 2013 roku www.orlybeauty.pl

 I jak rudzielec, podoba się?

Komentarze

  1. Ja lubię wszelkie rudości, ale wolę wykończenia kremowe, choć ten mi się podoba :) U Ciebie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rudy kolor :D jak futerko liska ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mój kolor, ale ładnie się prezentuje ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. łooo, ale świetny rudzielec!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj neistety nie mój kolor kojarzy mi sie ze starą bombka choinkową :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor i wykończenie totalnie nie moje, ale na jesień takie kolory są idealne ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten jakoś do mnie nie przemawia.. Niby lubię takie kolor, w sumie do wykończenia też nic bym nie miała, ale całość po prostu mnie nie powaliła..

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie perlowych lakierow ale ten prezentuje sie przyjemnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics