Colour Alike 492 PZN Koziołek - swatche

Czyżby chodzi o Koziołka z wieży ratuszowej Poznania?
Zapewne TAK :)


Koziołek to pomieszanie brązu, szarości z fioletem oraz drobnym różowym shimmerem. Drobinki nie są widoczne tak jak w buteleczce, ale na paznokciu otrzymujemy poświatę :)


Z pośród całej kolekcji mam wrażenie, że Koziołek jest najbardziej rzadki. Kryje przy dwóch warstwach.


Lakiery, które pokazywałam:
Glubka || Maltanka || Jeżyce || Stary browar || Drachetka || Kamlot || Koziołek
<3

Komentarze

  1. W buteleczce ma taką fajną poświatę, a na pazurkach nie widać :( Szkoda, bo ciekawiej by wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny jest :) Szkoda że ten shimmer jest niewidoczny ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) Przypomina mi odrobinę Demure Vix Essie. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu się nazywa koziołek? :D
    mi się troszkę kolor z taupe kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem milutki ten koziołek ;) i ładniejszy na paznokciach niż w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo odcień. A także to, że shimmer jest mało widoczny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jeden, to ładniejszy ! Piękny ten koziołek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda idealnie z tą poświatą :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, choć na paznokciach nie widać tego mieniącego się efektu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Udała im się ta kolekcja :)
    Praktycznie wszystkie kolory, które dotąd prezentowałaś mi się podobają i je chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie super, że na paznokciach nie widac aż tak tej poswiaty, duzo bardziej podoba mi się na paznokciach niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie super, że na paznokciach nie widac aż tak tej poswiaty, duzo bardziej podoba mi się na paznokciach niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie super, że na paznokciach nie widac aż tak tej poswiaty, duzo bardziej podoba mi się na paznokciach niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny! Jak ja lubię takie kombinacje... chcę!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. A to zdecydowanie jest kolorek w typie mojej mamy.. Ona uwielbia takie odcienie :)
    Mi też się podoba, ale solo to chyba raczej nie.. Za to ze stemplami.... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest P-R-Z-E-P-I-Ę-K-N-Y ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics