Golden Rose Rich Color - trochę nowości!

Po pięciu latach znowu mam chrapkę na lakiery Golden Rose! Kilka lat temu, moje małe zbiory lakierowe składały się głównie z lakierów GR. Były tanie i dostępne, czyli lakiery na kieszeń nastolatki. Kiedy spróbowałam innych lakierów, GR poszły w odstawkę, wykorzystałam je do robienia świątecznych kartek.
Przyznam, że Golden Rose coraz częściej zaskakuje mnie nowościami, co powoduję, że chcę a nawet muszę mieć kilka egzemplarzy! Lakiery Golden Rose Rich Color kupiłam nie bez powodu. Po pierwsze lubię kremowe wykończenie, po drugie świetnie nadają się do stempli, a po trzecie są niedrogie co bardzo mnie cieszy, po czwarte są dobrze napigmentowane, to na chwilę obecną co mogę o nich powiedzieć :)))

od lewej: 20, 18, 48, 27, 32, 28, 24

Na pomoc przybiegła B. i zakupiła mi kilka egzemplarzy. Pewnie gdyby nie ona, nie zdecydowałabym się na zakup tyle lakierów :))) Na spotkaniu Lakieromaniaczek dostałam również kilka sztuk. 
Niebawem pokażę każdy z osobna, a to taka mała zapowiedź, czego możecie spodziewać się w niedalekiej przyszłości na blogu :)))


Golden Rose dbając o swoje klientki wypuścili na jesień kilka nowych kolorów. 
Kolory są bardzo jesienne i stonowane, ale cieszą moje oko :))
Na FB Golden Rose Polska obecnie trwa konkurs, w którym do wygrania lakiery Rich Color!


Lubicie lakiery Golden Rose Rich Color?

Komentarze

  1. Bardzo lubię tę serię, mam kilka w swojej kolekcji :)
    odobają mi się te jesienne nowości, będę musiała na nie zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety chyba nei tym razem, zaden z moich kolorow

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam GR, kolory musze obadać na żywo;) Dzieki za info! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet może jutro się przejdę by je obadać :)

      Usuń
  4. podobają mi się te jesienne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wczoraj wrzuciłam na blog swoje nowe nabytki. Z tych jesiennych jeszcze kilka wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam, tej serii nie mam nic do zarzucenia, jest świetna przy tak niskiej cenie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię te lakiery, jednak mają jedną wadę (jak dla mnie) ten ogromny pędzelek, którym mega ciężko mi się manewruje przy skórkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzelek mógłby mieć mniej włosków, ciut za gruby, masz rację :)

      Usuń
  8. Uwielbiam lakiery GR szczególnie serię Rich Color:D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam żadnego z tej serii ale zawsze mnie zachwycają na blogach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie również, dlatego postanowiłam to zmienić :)

      Usuń
  10. uwielbiam lakiery z tej serii ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakierów GR mam najwięcej w swojej kolekcji :) ta firma kusi nie tylko kolorami ale też przystępną ceną :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię tę serię lakierów GR:) na pewno się na jakieś skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics