Donegal Beauty Shine 7145 Wild Rose

Lakiery i akcesoria Donegal chyba zna większość, jak nie z użytkowania to z widzenia bądź słyszenia. Firma słynie z lakierów do paznokci a także akcesoriów kosmetycznych. Miałam kiedyś przyjemność posiadania pilniczków do paznokci stąd znam Donegal a markę właśnie z nimi kojarzę.
Na Pierwszy Spotkaniu Lakieromaniaczek otrzymałam dwa lakiery Donegal Beauty Shine w uroczych buteleczkach, między innymi lakier Beauty Shine nr 7145 o nazwie Wild Rose.


To pudrowy róż, trochę przygaszony, ale jednocześnie cukierkowy o wykończeniu kremowym. Nie sądziłam, że kolor będzie dobrze współgrać z odcieniem mojej skóry dopóki nie pomalowałam nim paznokci. 

Lakier ma bardzo przyjemną aplikację, dwie warstwy w zupełności wystarczyły do pełnego krycia. Wydaje mi się, że ciut dłużej wysychał od innych lakierów, ale wspomogłam go Flash Dry Orly. Obyło się bez smużenia, bąbelków i innych atrakcji.

Konsystencja lakieru bardzo dobra, pędzelek również. Pędzelek jest wąski i krótki.  Buteleczka zawiera 6ml lakieru, w sam raz do pełnego zużycia.


Prezentuje się dziewczęco i uroczo!

To mój pierwszy lakier marki Donegal, który miło mnie zaskoczył. Mam nadzieję, że z kolejnym będzie bardzo podobnie, bo spodobały mi się :)

Cena lakieru to około 7zł
Więcej perełek możecie zobaczyć w sklepie internetowym donegal

pozdrawiam
antii

Komentarze

  1. Podoba mi się ten kolor, taki dość trudny do zdefiniowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda
    lecę zobaczyć czy przypadkiem go nie mam :]

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny ;) taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny nie mam jeszcze żadnego lakieru Donegal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczny odcień, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny, bardzo mi się podoba :-)
    Jeszcze żadnego lakieru z tej firmy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co nie znam tych lakierów, ale kolor jest prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj niedobrze ze mną...coraz więcej różowych odcieni mi się podoba :D ten jest wyjątkowo ładny! zachwyciłam się wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj każdy różowy jest ładny, tylko trzeba się do niego przyzwyczaić i polubić :P

      Usuń
  9. Właśnie w takim wydaniu róż lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny - ciepły i przyjemny kolor :) Mój monitor pokazuje mi w tym różu odrobinkę brzoskwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny taki niespotykany ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wygląda na Twoich pazurkach, idealny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny kolor! Uwielbiam róż na paznokciach w każdym odcieniu ^_^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics