Mariza - lakiery Be chic! w świątecznym wydaniu

Mariza rozbrykała się nam w nowościach do paznokci. Co tym razem? Na święta pojawiła się już nam dobrze znana kolekcja be chic tym razem w wydaniu świątecznym. W skład zestawu wchodzą trzy świąteczne kolory :) Lakiery trafiły do mnie prawie miesiąc temu, lecz myślę że prawdziwy urok będą mieć dopiero teraz, kiedy pomału buduje się atmosfera świąteczna, tak to jest ten moment :)


Obowiązkowo nie mogło zabraknąć koloru czerwonego, przeładowanego shimmerem. Drugi za nim w kolorze stalowym, ostatni to granat z doborową porcją shimmeru. Ogólnie dużo błysku :)

Każdy lakier będzie miał swój post, także spokojnie pokażę je w niedługim czasie. Tym bardziej, że posty i zdjęcia są już przygotowane :)


Aktualny Katalog możecie obejrzeć online TU.

 To co, od którego zaczynamy? Czekam na propozycję :)

antii

Komentarze

  1. Wszystkich jestem ciekawa, ale chyba wybieram granatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm coś czuje, że mi nie wpadną w oko, nie lubię takich perłowych kolorów ,a widzę, że te coś takiego mają w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością, o waham się z wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad którym się tak wahasz?

      Usuń
    2. chcę wybrać 2 i czerwony na 100% a nie jestem pewna co do tego drugiego :)

      Usuń
  4. Czerwony mnie nie ciekawi, ale pozostale dwa zapowiadają się na zimowe must have :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemnie ogląda się Twojego bloga, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stalowy i czerwień są cudowne. A takim BTW to mam eveline w tym samym odcieniu granatu i do tego jest jeszcze szybkoschnący.

    P.S. Zapraszam do mnie na http://poczatkujaca-wlosomaniaczka.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten srebrnoszary może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics