Golden Rose Rich Color #28 - swatche

Spośród siedmiu moich nowości  GR Rich Color na pierwszy ogień wybrałam lakier z numerkiem 28.
Dlaczego? 
Bo uwielbiam takie kolory na paznokciach <3


To bordo z domieszką fioletu o wykończeniu kremowym. Szeroki pędzelek ułatwia równomierne pokrycie płytki paznokcia. Moje paznokcie są dosyć drobne i wąskie, więc dla moich potrzeb pędzelek mógłby być nieco węższy, ale dałam radę! Może malowanie nim nie było idealne, ale nie najgorsze.


Jedna warstwa pokryła dobrze, lecz druga dużo lepiej. Nie powiem jak z trwałością, gdyż po dwóch dniach lakier zmyłam, ale obyło się bez odprysków.

Myślę, że część osób może być zainteresowana lakierem Rich Color numer 28, ponieważ świetnie spisuje się jako lakier do stempli. Wzorki odbijają się dosłownie same! Teraz wiem jaki wcześniej popełniałam błąd podczas stemplowania, kiedy to nic nie chciało wychodzić. To chodziło o lakier, a ten jest właśnie najbardziej odpowiedni. W sumie to był główny powód dla którego kupiłam kilka sztuk lakierów z tej serii :))


Lakiery są dostępne prawie wszędzie, w salonach i wysepkach Golden Rose i osiedlowych sklepikach :)
 Cała przyjemność to koszt około 8zł.

Dajcie znać jakie kolory warto kupić :)))

antii

Komentarze

  1. Mój ulubieniec! Jeden z piewszych Rich Colorów, które kupiłam i cały czas darzę ogromnym sentymentem. A pędzelek jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie i bardzo jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor, koniecznie muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam kilka sztuk, kupiłam je głównie z myślą o stemplach ale uwielbiam za pędzelki i krycie, świetna seria :D
    a tego nie mam i wiem, że muszę koniecznie uzupełnić brak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Muszę go zdobyć :)

    Bardzo lubię tę serię z GR, mam już kilka lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Golden Rose Rich Color WYMIATA! Dla niektórych pędzelek może być za duży ale dla mnie jest wprost idealny :) A Twój kolorek - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor! Uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity kolorek, istne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała kupić jakiś z tej serii na próbę do stemplowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Na jesień jak znalazł :) podobny chyba trochę do Essie Bahama mama.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolorek chyba się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. rzadko spotyka się taki ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. GR ostatnio szaleje i same dobre rzeczy wypuszcza na rynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na moim monitorze wygląda raczej jak jeżynowe bordo:P Więc nie wiem czy słusznie mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Ja też ostatnio zamówiłam kilka GR RC właśnie żeby mieć do stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też posiadam ten kolor, jest jednym z moich jesiennych ulubieńców lakierowych:) Co do trwałości - u mnie spisuje się wzorowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go i jestem zachwycona kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ohhh piekny kolor ! chce go a nawet porzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny, ale chyba mam już podobny :)
    lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam praktycznie identyczny lakier innej firmy:):) Świetny ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny fiolet! Uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiam się jak nazwać kolor który widzę na zdjęciach bo fioletu nie widzę na nich wcale ;-) bordo może? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. długo sie opierałam temu kolorowi...za długo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor. Świetnie wygląda na paznokciach też go posiadam;) obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny, soczysty kolor... do tego nadaje się do stempli czili musi być mój:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics