Mollon PRO Sand 150 Playa de Aucanada - swatche

Wykończenie piaskowe to nieustanny hit ostatnich sezonów! Modny trend na paznokciach? Czemu nie :) 
Kolejna propozycja to lakier Mollon PRO o nazwie Playa de Aucanada. Lakier otrzymałam na Pierwszym Spotkaniu Lakieromaniaczek w Warszawie. Lakiery Mollon PRO są mi znane, już kiedyś miałam możliwość ich testowania, co też bardzo miło wspominam. Cenię sobie w nich jakość, trwałość, piękne kolory, a także wygodne buteleczki!



Fiolet z holograficznymi plasterkami miodu. Całość fajnie wygląda w słońcu, świetle sztucznym ponieważ holograficzne plasterki wspaniale błyszczą. Struktura lakieru jest piaskowa, ale przyjemna w dotyku.


Przed nałożeniem Playa de Aucanada nałożyłam warstwę podkładu, w tym przypadku Bonder marki Orly, następnie nałożyłam dwie warstwy piaskowego lakieru. Całość przyjemnie pokryła, a lakier szybko wysechł. Lakier ma klasyczny pędzelek, którym bez większych problemów się maluje :)


Lakiery Mollon PRO można zakupić przez internet  www.mollonsklep.com

Seria piaskowa to nie tylko mój lakier a cała seria :)
Ciekawostką jest to, że lakiery noszą nazwy znanych plaż świata.

Dajcie znać, czy Wam się podoba :))))

antii

Komentarze

  1. A wszystkie plaże piękne ♥ Tak jak i lakiery :D Hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda :) Markę znam, ale nigdy osobiście nie miałam okazji ich kupić... :( A szkoda, bo słyszałam wiele pozytywnych opinii...ale skoro podałaś adres sklepu internetowego, to okazja do ich przetestowania może w końcu sie nadarzy...a kilka piasków wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fiolet w teksturce i połączeniu z holograficznymi heksami wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są cudowne !! ten Twój przypomina mi rozgwieżdżone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowski :) Chętnie przygarnęłabym ten zielony...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda prześlicznie. Produkty z tej firmy są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny, idealny piaskowy fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wspaniały! I ma te duże drobiny, jak morski Baltic Sand. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnam mieć bana na Twojego bloga - piękności same pokazujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne :) Świetny pomysł na nazwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podobają nazwy i lakiery, takie przyjemne :)

      Usuń
  11. Chyba się nie powstrzymam i kupię sobie piasek od Mollona :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał też się pokuszę na któryś :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics