Orly Secret Society Voyeuristic Adventure - swatche

Kiedy przygotowywałam dla Was zdjęcia, zastanawiałam się jak opisać kolor lakieru Voyeuristic Adventure. Niby oczywisty, ale trudny by wyrazić go jednym słowem.



Na pewno nie jest to srebrny, bo ma w sobie odrobinę nuty starego złota. Ale jak właściwie opisać jego kolor? Sama nie wiem! Jedno co jest pewne to ma wykończenie foliowe, frostowe i widać pociągnięcia pędzelkiem. Z moim kolorem skóry średnio współgra.

Na paznokciach dwie cienkie warstwy lakieru.



I w połączeniu z Lavish Bash ...



 Lakiery z kolekcji Secret Society możecie obejrzeć poniżej klikając w ich nazwy




Lakiery w sprzedaży od 1 listopada 2013 roku www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. Jak dla mnie to białe złoto. Ten kolor podoba mi się najbardziej z całej kolekcji ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny kolor, chociaż osobiście nie lubię jeśli widać pociągnięcia pędzla w lakierze

    OdpowiedzUsuń
  3. w polaczeniu z Lavish Bash swietny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, ale nie widzę go u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ładny, ale bez przyglądanie się widzę pociągnięcia pędzelka ;p
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no i te pociągniecia nie plusują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te lakiery, ale ten kolor chyba najmniej choć ze zdobienie wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z Diunay , że to takie białe złoto. Niestety nie podoba mi się, ale po nałożeniu Lavish Bash wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie nieoczywiste kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lavish go ratuje ;p Próbowałaś nim stemplować? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek spoko, ale wykończenie zdecydowanie nie moje..

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie dość ciężki do określenia... Bardzo podoba mi się w połączeniu z Lavish Bash :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciu wygląda, jak srebro i w porównaniu do 40295 SHINE z kolekcji ORLY ten robi straszne smugi :(

    OdpowiedzUsuń
  14. zupelnie nie w moim stylu ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z tym topperem mu ładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra baza pod brokat, solo wygląda trochę tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. z brokatem piękny :) sam trochę gorzej jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics