B. Loves Plates ♥ B.08 Feather Fever + testowe mani Colour Alike & B.Love Plates B. a Cozy Blanket & B. a Cashmere Coat

Hej! Zapewne już większość z Was widziała jedną z najnowszych płytek B. Love Plates, czyli ósmą, piórkową płytkę zwaną B. 08 Feather Fever, na moim blogu jeszcze jej nie pokazywałam, zatem dzisiaj zapraszam Was na recenzję płytki (lecz nie najnowszą, bo jak wiecie pojawiła się już 9 płytka Spooky Halloween - edycja limitowana). W drugiej części tego postu pokażę również mani wykonane za pomocą wzorów pochodzących właśnie z tej płytki oraz lakierów do stempli z  kolekcji Hello Autumn Colour Alike i B. Love Plates - dwóch zielonych: B. a Cozy Blanket & B. a Cashmere Coat. Zapraszam do przeczytania, obejrzenia :)


Piórkowe propozycje cieszą się dużą popularnością, dlatego super, że Ania zdecydowała się taką właśnie płytkę zaprojektować. Do tej pory motywy piórkowe pojawiały się w nie wielu płytkach czy też naklejkach, zatem idealnie, że mamy całą piórkową płytkę.

Płytka zawiera 14 wzorów całopaznokciowych, dwa duże pióra oraz 6 małych piórek, czyż płytka nie jest urocza? Jakościowo płytka wykonana jest bardzo dobrze, a wzory odbijają się bez zastrzeżeń.

Jak zawsze płytka na odwrocie zawiera logo firmy oraz jej wierzchnia powierzchnia pokryta jest niebieską folią. Wymiary wzorów całopaznokciowych nie uległy zmianie, są takiej samej wielkości jak w pozostałych płytkach projektu B. Love Plates.

Tradycyjnie, wzory postanowiłam przerzucić na kartkę papieru wykorzystując do tego lakiery z nowej kolekcji Hello Autumn, przeznaczonych do stemplowania i wyszło coś takiego.

Wykorzystane kolory to:

B. a Fallin  Leaf - bordowy z drobnymi drobinkami

B. a Cozy Blanket - zielony też z zawartością delikatnych drobinek

B. a Rainy Mood - niebiesko, granatowy, swoją premierę już miał na blogu, o TUTAJ



Duże piórka odbiłam stemplem gigantem B. Love Plates <3 Może na zdjęciu wygląda na niewielki stempel, ale na prawdę jest ogromny :)




***

A na koniec mój testowy manicure. Wykorzystałam do tego dwóch lakierów B. a Cozy Blanket oraz B. a Cashmere Coat. Moim tłem jest ulepszona wersja Sinnerki czyli Sinner Lady 2.0, którą możecie obejrzeć TUTAJ. Oba lakiery utrzymują się w tonacji zielonej. Żółte ciapki to tint z p2.


B. a Cashmere Coat, który trzymam w ręku na powyższym zdjęciu jest w chłodnym odcieniu zieleni. Lakier zawiera drobny shimmer, który najbardziej widoczny jest w buteleczce. Kolor idealnie sprawdzi się też w zdobieniach zimowych. Od razu skojarzył mi się z choinką :)

B. a Cozy Blanket to jaśniejszy odcień zieleni, który podobnie jak jego poprzednik zawiera drobinki widoczne w buteleczce. Przy użyciu tego gagatka, warto dokładnie zabezpieczyć skórki, gdyż moje niestety zafarbował. B. a Cozy Blanket trzymam w ręku na dwóch ostatnich zdjęciach a odbite nimi wzorki to dwa skrajne paznokcie, chyba już zdążyłyście zobaczyć, który to który :)



B. a Mysterious Fog | B. a Cozy Blanket | B. a Fallin Leaf | B. a Rainy Mood
B. a Chestnut | B. a Cashmere Coat
***
Lakiery i płytki dostępne na colorowo.pl i aukcji allegro B. Love Plates

Komentarze

  1. w płytce jestem zakochana!
    a mani bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna płytka i piękny mani

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ta płytka, naprawdę przepiękne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już o moich płytkach zapomniałam, a muszę je wyciągnąć z lakierowego pudła :) Swietna płytka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płytkę widziałam na instagramie, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna ta płytka czekam do wypłaty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płytka jest przepiękna, tak samo jak kolory lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorki, wzorkami ale trzeba umieć je nakładać :) Jak zawsze jestem zachwycona, bo mam dwie lewe ręce do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics