Colour Alike & B. Loves Plates Hello Autumn 2016 - B. a Rainy Mood

W niedziele zaprezentowałam jedną z płytek najnowszej produkcji B. Love Plates B. 07 Beauty of Simplicity oraz serię lakierów do stemplowania na jesień 2016, która nie tak dawno pojawiła się w sprzedaży u Ani i colorowo.pl . Natomiast dzisiaj chciałabym Was zaprosić do obejrzenia swatchy lakieru B. a Rainy Mood oraz wzoru, który pochodzi z płytki numer 07. 


Wybrałam wzór bardzo uniwersalny, są to łamane zygzaki. 

45 B. a Rainy Mood - niebieski z dodatkiem shimmeru. Drobinki co prawda są mało widoczne, ale w sumie nie wiem po co je dodano do lakieru. Wypatrzymy je dopiero przy większych wzorach, na przykład przy takich jak właśnie ten tu pokazywany, przy drobniejszych wzorach drobinki znikną. 

Nie wspomniałam jeszcze o tym, że niebieski odbija się rewelacyjnie, bardzo równo. Ma bardzo dobrą konsystencję także do malowania solo paznokci. W ogóle kolekcja jesienna przypadła mi do gustu, a Wam?


Moim lakierem podkładowym jest Jessica Cosmetics z zeszłorocznej kolekcji jesiennej 2015. Szkoda, że nie ma lakieru do stempli w takim kolorze, nieco musztardowym, może kiedyś?


O błysk i połysk zadbał w tym przypadku Top Coat Seche Vite, który w ostatnim czasie okazał się być nie zastąpiony. Taki top możecie zakupić w sklepie ladymakeup.pl 


Jeśli nie widziałyście w całości płytki  B. 07 Beauty of Simplicity to odsyłam do zapoznania się ze wcześniejszym wpisem, w którym to właśnie ją pokazywałam TU. Znajdziecie tam również krótki opis.


Lakiery i płytki dostępne na colorowo.pl i aukcji allegro B. Love Plates


Komentarze

  1. Nie są te lakiery za gęste do malowania ? Zastanawiam się nad kupnem i skoro mogą mieć dwa zastosowania to biorę je w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nimi spokojnie pomalowałam paznokcie. Ich konsystencja jest dużo lepsza niż w przypadku neonów czy pasteli - do stempli ;)

      Usuń
    2. No to rozwiałaś moje wątpliwości do końca ... kupuję :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie musztardowe odcienie żółtego. Zdobienie wyszło świetnie, a nowa kolekcja lakierów do stempli jest obłędna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten granat jest piękny! Najpierw myślałam, że będzie bardziej jak niebieski a nie jak granat, ale po Twoim poście widzę że się myliłam :D Zamawiam go <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz w sumie on też jest niebieski, być może na musztardowej bazie tak wyszedł, myślę że gdyby nałożyć go na biały kolor byłby bardziej niebieski. Nawet jak weźmiesz w ciemno to powinien Ci się spodobać bo jest wart uwagi :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj tak, trudno zdecydować się którym stemplować :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics