Colour Alike & B. Love Plates - B. a Green Light

Trochę pomarudzę Wam letnimi buteleczkami. Wczoraj na blogu pojawił się wpis, w którym pokazałam tradycyjny lakier do malowania Colour Alike Purple Twist, zaś nastęopnie został ozdobiony lakierem do stempli również z wakacyjnej kolekcji B. a Green Light oraz wzorem z szóstej płytki B. Love Plates Classy and Chic, o której pisałam czas temu TU. Początkowo w moim zamyśle było użycie wzorów z listkowej płytki, ale gdzieś mi się zawieruszyła, dopiero dzisiaj odnalazłam moją zgubę. Myślę, że jeszcze coś pokażę z motywem liści bo to moja ulubiona płytka. Nie mniej jednak na płytce classy and chic znalazłam obrazek, który skojarzył mi się też z listkami :)


Nie wiem co zrobiłam nie tak, ale kolor neonowej zieleni trochę wyblakł na ówcześnie pomalowanych paznokciach Purple Twist. W sumie to nie wiem dlaczego, czy taki po prostu jest, czy może lepiej sprawdza się na czerni i bieli (tego jeszcze nie wypróbowałam, ale dam Wam znać). Ale tak na prawdę widać go i jakoś ten efekt nie przeszkadza mi aż tak bardzo. 

Jeśli jesteście ciekawe jak poradził sobie żółtek B. a Yellow Glow to zapraszam do wcześniejszej notki TU.


 B. a Yellow Glow | B. a Green Light |

 Zajrzyjcie na aukcje allegro B. Loves Plates i na colorowo.pl 


Komentarze

  1. świetnie dobrane kolory, zgapie z pewnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda super, ale nie wiem czemu kolory wg mnie się gryzą ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, zieleń trochę przygasła na jaskrawym tle, które bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sam wzór odbijałam neonowym pomarańczowym z CA i też cały neon diabli wzięli :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne paznokcie :) chociaż widać, że zielony troszkę wyblakł :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, kojarzą mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie, a kolory bardzo fajne połączone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się połączenie tych kolorów. Zielony lakier do stempli ładny, tylko szkoda, że nie jest trochę bardziej kryjący.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics