Belcore GLAM Plates BC-09 i czarny lakier do stempli

Hej. Na dzień dzisiejszy przygotowałam bardzo proste zdobienie z wykorzystaniem płytki Belcore GLAM Plates sygnowanej BC-09 oraz czarnego lakieru do stempli Bluesky nr na buteleczce 005, który również pochodzi z tego sklepu. Jak sprawdzi się płytka i czarny węgiel do stempli o tym się przekonacie w tym wpisie. Jak już wiecie bardzo lubię koronkowe motywy, ornamenty zwłaszcza na paznokciach. W ramach tego, że chciałam przetestować czarny lakier do stempli, wybrałam szary podkład Utopia by Models Own by wszystko było dokładnie widać.


Zarówno wzór jak i sam czarny kolor odbił się niemal prawidłowo. Nie jest to idealnie czarna smoła, ale przyznam, że całkiem nieźle sobie poradził. Dodatkowym atutem jest fakt, iż nie zabarwił skórek tak jak to robi lakier Konada. Także duży plus.


Małymi kroczkami postaram się pokazywać kolejne nowości, może nawet zakupy z targów (o ile będziecie zainteresowane) ale tymczasem dopadło mnie okropne wirusisko, z którym walczę ! Jeśli chcecie zobaczyć płytki, które wybrałam do przetestowania Belcore GLAM Plates to odsyłam to wpisu TU






Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics