Colour Alike & B. Loves Plates Hello Autumn 2016 - B. a Mysterious Fog

Przyglądając się bliżej płytce B. Love Plates B. 07 Beauty of Simplicity odkryłam ciekawy wzór, przypominający poniekąd bąbelki. Na paznokciach powstał prawdziwy, trójwymiarowy efekt. Na zdjęciach tego może nie zobaczycie, ale jeśli sprawdzicie to na swoich paznokciach to będziecie wiedziały o czym mówię. Raz widzę odbity wzór, a raz same bąbelki/ kropki. Niesamowite. Pod lupę wzięłam dzisiaj lakier z jesiennej kolekcji Colour Alike i B. Love Plates Hello Autumn - B. a Mysterious Fog. Nazwa dla lakieru jak najbardziej trafiona!


Mysterious Fog nie jest do końca szary! To mysi kolor ale z dawką szarego błękitu, niebieskiego. Oczywiście jest wyjątkowy, bo takiego koloru jeszcze nie było. I co tu dużo mówić, to jednak najjaśniejszy kolor z całej kolekcji, dlatego warto by go mieć.

Odbija się bez zarzutu! Szybko wysycha i pachnie.



Jak patrzę na to mani to zastanawiam się czy bazą w tym przypadku jest B. a Mysterious Fog czy może brąz od Orly Million Dollar Views? Swatch lakieru znajdziecie TU


B. a Mysterious Fog | B. a Cozy Blanket | B. a Fallin Leaf | B. a Rainy Mood
B. a Chestnut | B. a Cashmere Coat

Lakiery i płytki dostępne na colorowo.pl i aukcji allegro B. Love Plates

Komentarze

  1. Świetne połączenie! Oba lakiery super razem wyglądają, a ten nowy do stempli jest bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nic takiego a wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Chyba właśnie na ten lakier z nowej kolekcji BLP się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam tylko 1 lakier z nowej stemplowej kolekcji i to właśnie ten - patrząc na Twoje zdjęcia nie żałuję decyzji :D Świetne mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłacało się zamawiać tylko 1 lakier ? ;)

      Usuń
    2. Zamówiłam jeszcze kilka innych lakierów ale ze starszych kolekcji :) Chodziło o to, że akurat z tej jesiennej kolekcji zamówiłam tylko 1szt. :)

      Usuń
  5. Ja za bazę przyjęłam tego cudnego szaraka :) Jako pierwszy z całej kolekcji wpadł mi w oko .

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna szarość! Zamówiłam, będzie w przyszłym tygodniu ;) Bardzo lubię takie wzory, w których nie do końca wiadomo co jest stemplem a co bazą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też a ten wzór właśnie taki jest :) jeszcze chwila i będziesz cieszyć się nowym lakierem :)

      Usuń
  7. Śliczna szarość, taka gołębia, mam podobny z MdU, ale żałuję trochę, że tego nie zamówiłam, wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz domówić ewentualnie mnie odwiedzić :P

      Usuń
  8. wczoraj do mnie dotarł wraz z kilkoma innymi cudeńkami ;) uwielbiam szarość, ale ten odcień jest totalnie wyjątkowy ;) widzę go w połączeniu ze swetrowymi wzorami i chyba nawet dziś sobie coś takiego zmaluję :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics