TAG - Gotowa na Święta

Choć jutro drugi dzień świąt, to ja czuje się jakby się już skończyły ...
W sumie nawet i dobrze, bo nie lubię nic nie robić, a takie siedzenie męczy mnie ...

 Macie podobnie ?



Przejdźmy do tematu posta!
Zostałam oTagowana przez Patrycję z pazurkowy zawrót główy
Dziękuję :)

Zasady TAGU:
Wstawiam obrazek oznaczający ten TAG.
Piszę kto nas otagował.
Taguję kilka osób.
Powiadamiam osoby otagowane komentarzem na ich blogu.
Odpowiadam na pytania tego TAGU.
 Każdy odpowiada na te same pytania.



PYTANIA:
1. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny film? 
Nie mam ulubionego, ale dla zasady mogę obejrzeć Kevina ;)
2. Jaki jest Twój ulubiony świąteczny kolor? 
Mam kilka m.in. czerwony, złoty, srebrny, zielony
3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?  
Lubię wyglądać nieco inaczej niż na co dzień, czyli bardziej elegancko
4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo? 
Słodkości dla mojego męża
5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek? 
W Wieczór Wigilijny
6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?  
Nie
7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?  
Odwiedzać rodzinę, zawsze mają coś dobrego do przekąszenia :P
8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?  
Zdrowia i jeszcze raz zdrowia!
9. Ulubiony świąteczny zapach?   
Zapach cynamonu i jabłka
10. Ulubiona świąteczna potrawa? 
Średnio lubię postne potrawy, ale jeśli miałabym już wybrać to zupa grzybowa

Taguję:
WSZYSTKICH MOICH OBSERWATORÓW :))))))))
Kto jeszcze nie odpowiedział na ten tag, zapraszam ....


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics